logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۶۰۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

دستاوردها و پیشرفت‌های نظام با "جهاد تبیین" برای نسل‌های امروز بیان شود

دستاوردها-و-پیشرفت‌های-نظام-با-"جهاد-تبیین"-برای-نسل‌های-امروز-بیان-شود
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با جهاد تبیین باید تمام اقدامات، دستاوردها و پیشرفت‌ها را نه تنها به گوش ملت ایران بلکه باید به گوش سایر ملت‌های دنیا نیز برسانیم.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته جنگ ترکیبی و جهاد تبیین و روایت را مورد تاکید قرار دادند.

وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در طول بیش از 43 سال گذشته و در دوران دولت‌های مختلف دستاوردها، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های بزرگی داشته اما نتوانسته‌ایم آنطور که باید هم به ملت ایران و هم به عنوان الگو به سایر ملت‌ها بیان کنیم.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از تمام امکانات و با جنگ روانی مدام در حال تخریب، تضعیف و سیاه‌نمایی بوده و جنگ تمام‌عیار علیه نظام جمهوری اسلامی را ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: دشمن تاکنون همیشه در طول 43 سال گذشته در جنگ‌های مختلف علیه کشورمان شکست خورده و امروز تمام تلاش دشمن بر این است که با تمام توان بتواند مردم را ناامید کند و دستاوردهای نظام را وارونه نشان دهد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به همین دلیل اعلام جهاد تبیین کردند، گفت: امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس، دفاع را اعلام کردند که ملت ایران سرافرازانه و شجاعانه در مقابل تمام دنیا ایستادند اما امروز رهبر انقلاب در اوج جنگ بین ایران و سایر کشورها از جمله آمریکا جهاد تبیین را اعلام کردند و حضرت زینب(س) را در این عرصه مثال زدند.

سردار کرمی تصریح کرد: با جهاد تبیین باید تمام اقدامات، دستاوردها و پیشرفت‌ها را نه تنها به گوش ملت ایران بلکه باید به گوش سایر ملت‌های دنیا نیز برسانیم.

آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرمایشات اخیر ایشان در دیدار هیات‌رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس شوری اسلامی محورهای مختلفی داشت که فرمودند شعبان، ماه استغفار است اما استغفار باید با نیت صادقانه باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان در 2 دادگاه باید پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: یکی، دادگاه افکار و قضاوت عمومی و مسئولان مافوق است و دیگری، دادگاه عدل الهی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه غفلت از کارها از جمله مواردی است که کسی در جمهوری اسلامی مورد سوال قرار نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به بکارگیری نیروهای جوان در دولت سیزدهم افزود: رهبر انقلاب فرمودند با توجه به اینکه بسیاری از جوانان در میدان کار، حضور پیدا کرده‌اند این می‌تواند 2 آسیب داشته باشد که یکی غرور و دیگری انفعال است.

وی با بیان اینکه غرور را بارها در آیات و روایات شنیده‌ایم، گفت: عنوان، پسُت، مقام و خودشیفتگی غرور را تقویت می‌کند و از طرفی هم فرد غفلت می کند که خداوند این توفیق را نصیب وی کرده که به این مقام برسد ضمن اینکه غرور سبب ایجاد توهم و احسای خودبزرگ‌بینی نیز می‌شود که آسیب منفی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه انفعال در نقطه مقابل غرور قرار دارد، خاطرنشان کرد: وقتی فردی احساس کند که به بن‌بست رسیده، انفعال پیدا می‌کند و کارها در زمین می‌ماند اما در این موارد باید از افراد باتجربه کمک بگیرد.

وی با بیان اینکه یکی از موارد مهم مورد تاکید رهبر انقلاب، امید بود، اظهار داشت: ایشان همواره در جاهایی که پیچ خطرناک و مهم وجود داشته باشد از امام راحل، یاد می‌کنند و به بزرگی یاد کردن از نام بزرگان خیلی مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: به بزرگی یاد کردن از بزرگان سبب می‌شود تا خود فرد هم بزرگ شود اما با خدشه یاد کردن از دیگران نشانه این است که فرد می‌خواهد خودش بزرگ دیده شود لذا رهبر انقلاب نسبت به آینده بسیار امیدوارانه صحبت کردند و جنگ تحمیلی و مقاومت یمن و فلسطین را مثل زدند.

وی گفت: در آغاز سال جدید و همزمانی با ماه مبارک رمضان با انرژی مضاعف و شناخت درست و تعیین اولویت‌ها نسبت به حوزه مسئولیتی خود انجام وظیفه کنیم.‌‌/ آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر