logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۵۳۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 18 دقیقه ]
گزارش موج رسا از فریضه جهاد تبیین؛

بزرگنمایی مشکلات با هدف کم‌اثر نشان دادن انقلاب اسلامی است/ ارکان انقلاب را باید با "جهاد تبیین" حفظ کنیم

بزرگنمایی-مشکلات-با-هدف-کم‌اثر-نشان-دادن-انقلاب-اسلامی-است-ارکان-انقلاب-را-باید-با-"جهاد-تبیین"-حفظ-کنیم
دشمن بعد از شکست در جنگ سخت و انواع جنگ‌های نرم از جمله تهدید، تحریم و فشارهای اقتصادی در برابر ملت ایران، رو به جنگ نرم ترکیبی از نوع تحریف انقلاب و آرمان‌های امام راحل و سیاه‌نمایی دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آورده که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، لازمه مقابله با این تحریف و سیاه‌نمایی‌ها جهاد تبیین است.

به گزارش موج رسا; بارها شنیده‌ایم که می‌گویند خبر باید مستند باشد و اخبار را از رسانه‌های معتبر دریافت کنید. پُر واضح است که دریافت اخبار دقیق و مستند در دنیای امروزی با گسترش رسانه‌های مختلف و فضای مجازی، کار بسیار سختی است اما باید کاملاً هوشیار باشیم و بدانیم که خبر و تحلیل از کدام منبع و با چه اهدافی مخابره می‌شود.

همانطور که می‌دانیم انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 با ایستادگی، مقاومت و مبارزه در برابر رژیم منحوس پهلوی و با تکیه بر آموزه‌های دینی و موازین اسلامی به وقوع پیوست. هر چند نسل‌های اول و دوم انقلاب و حتی نسل سوم نیز به دلیل اینکه دوران نهضت انقلاب و سپس دفاع مقدس را تجربه کرده و از نزدیک مشاهده کرده‌اند، ارزش کار مجاهدان و نهضت انقلاب را می‌دانند اما نسل‌های بعدی یعنی جوانان و نوجوانان امروزی و نسل‌های جدید که آن روزها و شرایط را درک نکرده‌اند ممکن است در بررسی و درک حقیقت موضوع با مشکل مواجه شوند.

دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام به دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران کرد که از جمله آن‌ها قتل‌های زنجیره‌ای، جنگ تحمیلی 8 ساله، کودتای طبس و... است که خوشبختانه با عنایت خداوند در تمام این جنگ‌ها با شکست مواجه شد. دشمن بعد از شکست در عرصه‌های مختلف، رو به تحریم و تهدید و در واقع جنگ نرم و فرهنگی علیه ایران اسلامی آورد که حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز شبیخون فرهنگی را تذکر دادند اما دشمن در این زمینه نیز ناموفق بوده و متاسفانه امروز رو به تحریف تاریخ آورده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که در 31 شهریور 1399 با پیشکسوتان دفاع مقدس داشتند فرمودند که در کنار تحریم دشمن باید مراقب تحریف هم باشیم که به مراتب خطرناک‌تر است.

بنابراین دشمن امروز با حربه تحریف و سیاه‌نمایی انقلاب، آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده و در این نوع جنگ، نوجوانان و جوانان را مورد هدف قرار داده و قصد شبهه‌افکنی در میان نسل جدید دارد که باید مراقب و هوشیار باشیم تا دشمن در این جنگ نیز مانند تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های قبلی خود ناکام بماند.

اما در مقابله با حربه امروز دشمن در جنگ نرم که همانا تحریف و سیاه‌نمایی انقلاب و دستاوردهای آن است چه راهکاری باید داشته باشیم؟ راهکار همان «جهاد تبیین» است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند.

*‌ باید در مقابل جنگ نرم، وسیع و متنوع دشمن ایستاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورخه 19 دی 1400 طی بیاناتی در ارتباط تصویری با مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی فرمودند: تبلیغات کسانی که کینه انقلاب همچنان در دل آن‌ها هست به تدریج موجب می‌شود که حتی بیّنات انقلاب هم مورد تردید قرار بگیرد. من تاکید می‌کنم که حادثه 19 دی در قم و همچنین دنباله‌های آن حادثه، نشان‌دهنده عمق اعتقاد دینی مردم است.

ربط این حادثه به یک مرجع دینی و مرجع تقلید، این حادثه را به وجود آورد؛ یعنی اگر محور این حادثه، شخص امام راحل(ره) به عنوان یک مرجع و یک رهبر روحانی و عالِمِ مبارز نمی‌بود این حادثه پیش نمی‌آمد و چیزی از قبیل این حادثه پیش نمی‌آمد؛ هیچ شخص و جریان دیگری نمی‌توانست کاری کند و وضعی داشته باشد که یک شهر را بعد یک شهر دیگر را و بعد همین‌طور شهرهای متعدد دیگر را و در نهایت یک ملّت را این‌جور به حرکت وادار کند.

ایشان گفتند: نظام جمهوری اسلامی، مظهر اعتقاد دینی مردم و ناشی از نگاه انقلابیِ برخاسته از دین به مسائل جاری جهان و کشور است و از این جهت، راس استکبار که آمریکا است با جمهوری اسلامی مخالف است. اینکه حالا بعضی‌ها بگویند چرا شما با آمریکا مخالفت می‌کنید، چرا می‌گویید «مرگ بر آمریکا» به نظر ما ظاهربینانه و سطحی‌نگری است. عمق قضیه همین است که طبیعت استکبار با پدیده‌ای مثل جمهوری اسلامی که همه چیزش از دین است، مربوط به تفسیر علمای دین و یک حرکت دینی است، طبیعتاً مخالف است.

رهبر انقلاب افزودند: توجه کنید که یکی از کارهایی که امروز به شدت در برنامه‌ریزی‌های دشمنان انقلاب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی مطرح است، عبارت است از حساسیت‌زدایی نسبت به اصول و بیّنات و مبانی انقلاب. مردم نسبت به مسائل اساسی انقلاب حسّاس‌اند. کسی به این مبانی تعرض بکند، مردم موضع می‌گیرند. می‌خواهند این حساسیّت را به تدریج کم کنند که این هم باز از راه همین تبلیغات وسیعی است که این روزها در فضای مجازی و در رسانه‌های جمعی بیگانه به انواع مختلف انجام می‌گیرد. گاهی حرف بعضی افراد گوناگون و آدم‌هایی که خیلی ارزشی هم ندارند را برجسته و بزرگ می‌کنند، افراد کم‌مایه و پُرمدّعایی هستند که همین مبانی و اصول انقلاب را زیر سؤال می‌برند.

ایشان ادامه دادند: این‌ها بخشی از یک جنگ نرم وسیع و متنوع دشمن است که این را دنبال می‌کنند. بایستی به این توجه داشت و در مقابل این حساسیت‌زدایی باید ایستاد. اهل فکر، اهل قلم، اهل بیان، اهل فعالیت‌های گوناگون اجتماعی، اهل فعالیت در فضای مجازی و آن کسانی که می‌توانند و دستشان باز است در این زمینه مسئولیت دارند و نگذارند که دشمنان به تدریج این حساسیت و حمیّت مردمی را کمرنگ کنند.

*‌ مشکلات را آنچنان بیان می‌کنند که گویا هیچ موفقیتی در جمهوری اسلامی اتفاق نیفتاده است

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید توجه داشت که پایبندی به اصول انقلاب، مسلّماً یکی از مهم‌ترین وسایل و ابزارهای پیشرفت کشور و پیشرفت ملّت است، فرمودند: ما امروز در مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم؛ فرض کنید مساله تورّم، گرانی بعضی از اجناس، معیشت مردم به‌خصوص طبقات ضعیف، مشکلات بانک‌ها، مشکلات مالیاتی و امثال این‌ها؛ خب اینها مشکلات ما است. بعضی این مشکلات را آنچنان بیان می‌کنند که گویا هیچ موفقیتی در جمهوری اسلامی اتّفاق نیفتاده و آن‌ها را مکتوم می‌کنند. ده‌ها موفقیت در بخش‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که بنده در بیانیه گام دوم انقلاب به بعضی از این‌ها اشاره کرده‌ام. ما بایستی این موفقیت‌های بزرگ نظام جمهوری اسلامی را بگوییم و به یاد مردم و به یاد کسانی که غفلت می‌کنند بیاوریم.

*‌ مساله اصلی در جهاد تبیین، روایت درست حوادث است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین طی بیاناتی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش در مورخه 19 بهمن 1400 فرمودند: مطلبی که بیشتر می‌خواهم روی آن تکیه بکنم و توجّه شما و دیگرانی که این صحبت را می‌شنوند جلب کنم، «جهاد تبیین» است که مکرّر تکرار کرده‌ام. آن روز (19 بهمن 1357) که این حرکت تاریخی 19 بهمن در برابر امام(ره) انجام گرفت، اگر آن عکسی که از این واقعه منتشر شد، منتشر نمی‌شد یعنی این کار تبیینی انجام نمی‌گرفت، این حادثه نه این‌جور ماندگار می‌شد و نه اثرگذار می‌شد. یک حادثه‌ای بود مثل حوادث فراوان دیگری که اتّفاق می‌افتد و فراموش می‌شود.

ایشان با بیان اینکه عامل ماندگاری و اثرگذاری این حادثه عبارت بود از همان قاب تصویر هنرمندانه‌ای که از این منتشر شد، تصریح کردند: تبیین، این است، تبلیغ کردن و نشان دادن، این است. به برکت یک کار محدود و کوچک رسانه‌ای (آن روز امکانات رسانه‌ای مثل امروز نبود، خیلی محدود بود) یک حرکت مثل حرکت بیعت نیروی هوایی در روز 19 بهمن تاریخ‌ساز، ماندگار، اثرگذار و تحوّل‌بخش می‌شود. مساله «روایت درست» این است این مساله «روایت درست حوادث» که بنده تاکید می‌کنم، این است که امروز با گسترش رسانه‌ها (که حالا امروز نسبت به آن روز اگر نگاه کنیم، نمی‌شود گفت صدها برابر، شاید هزارها برابرِ آن روز با این فضای مجازی و این ماهواره‌ها و این چیزهایی که امروز هست و آن روز نبود، قضیه تفاوت کرده) اهمیت مساله هم به همین اندازه زیاد شده است.

رهبر انقلاب اظهار کردند: امروز یک سیاستِ قطعیِ رسانه‌هایِ معاند جمهوری اسلامی و معاند اسلام این است که واقعیت‌ها را تحریف کنند و مشغول‌اند؛ دائم در تحریف واقعیت‌ها و دروغ‌پردازی، کار تحویل می‌دهند. خبرهای مربوط به جمهوری اسلامی را با انواع و اقسام دروغ‌ها (دروغ‌های حرفه‌ای، دروغ‌هایی که نشسته‌اند و روی آن کار کرده‌اند و حساب کرده‌اند) مَشوب و آمیخته می‌کنند و چهره زشت و فاسد رژیم طاغوت را بزک می‌کنند و آرایش می‌دهند و هزاران جنایت و خیانتی که آن‌ها کردند را پوشیده نگه‌ می‌دارند.

*‌ جهاد تبیین، یک فریضه قطعی و فوری است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انواع و اقسام شکنجه‌های ساواکِ رژیم طاغوت و سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا که این چهره خبیث، زشت و سرتاپا جنایتِ ساواک را هم حتی می‌خواهند تزیین و آرایش کنند و به شکل دیگری نشان بدهند، خاطرنشان کردند: متقابلاً در مورد انقلاب، هر چه می‌توانند چهره انقلاب، امام(ره) و فعالیت‌های این چهل سال را مخدوش می‌کنند و تا آنجایی که از عهده‌شان برمی‌آید، سعی می‌کنند این را مخدوش کنند. از پیشرفت‌ها، نقاط مثبت و نقاط قوّت مطلقاً نشانه‌ای در این مجموعه امپراتوری رسانه‌ای غرب مشاهده نمی‌کنید و این یعنی کتمان حقایق؛

ایشان افزودند: متقابلاً اگر یک نقطه ضعفی وجود دارد (که البته وجود دارد؛ هیچ کشوری و هیچ نظامی بدون نقطه ضعف نیست) یک نقطه ضعف کوچک را 100 برابر بزرگ نشان می‌دهند و این یک کار عجیبی است که امروز انجام می‌گیرد. به همین جهت است که «جهاد تبیین» یک فریضه است.

رهبر انقلاب تصریح کردند: «جهاد تبیین» یک فریضه قطعی و فوری است و هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند.

ایشان گفتند: متولیان رسانه‌ها در درجه اول مسئول‌اند؛ چه رسانه ملّی و چه سایر رسانه‌های گوناگون، چه فضای مجازی، چه مجموعه مطبوعات، همه موظف‌اند در این زمینه وارد این میدان بشوند و هر کسی که یک مرکزی و منبری برای حرف زدن با افکار عمومی جامعه دارد در این زمینه موظف است. هزاران حماسه در کشور به وجود می‌آید در طول این سال‌ها و این 4 دهه در کشور چقدر کارهای بزرگ انجام گرفته، چقدر کارهای حماسه‌آمیز انجام گرفته! خب این‌ها بایستی بیان بشود که این‌ها را دشمن کتمان می‌کند و اجازه نمی‌دهد که پخش بشود.

*‌ دشمنان، سعی در سیاه‌نمایی دستاوردها و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی دارند

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی، دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اگر نگاه منصفانه داشته باشیم، نظام جمهوری اسلامی با وجود مشکلات فراوان و طاقت‌فرسایی که داشته به خوبی توانسته خدمات شایان توجهی تا دورافتاده‌ترین مناطق به مردم ارائه دهد و وضعیت امروز کشور بسیار متفاوت از دوران قبل از انقلاب است.

وی با اشاره به خدمات فراوان و دستاوردهای مختلف نظام اسلامی در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و ناگواری‌های فراوانی که برای کشور پیش آمده، خدمات ارائه‌شده در نظام جمهوری اسلامی قابل توجه است.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تصریح کرد: دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی این پیشرفت و دستاوردها را می‌بینند و دشمنان هم این دستاوردها را می‌بینند اما سعی در سیاه‌نمایی آن هستند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: گرانی و سختی‌های معیشتی وجود دارند و همه هم می‌پذیرند اما همه این مشکلات باعث نمی‌شود که خدمات نظام اسلامی را نادیده بگیریم.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت پیروزی انقلاب توانسته علمی مانند نانو و هسته‌ای را ایجاد کند، افزود: همه این پیشرفت‌ها مسائلی است که نسل انقلاب توانسته به وجود بیاورد که مایه فخر مباهات برای ایران است و جا دارد که قدردان نسل انقلاب بوده و همیشه با افتخار به یاد آن‌ها باشیم.

وی اظهار داشت: نسل انقلاب خدمت کردند و جان خود را فدای نظام و انقلاب کردند و ما هم امروز وظیفه داریم که قدردان آن‌ها باشیم و راه‌شان را ادامه دهیم.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: راه نسل انقلاب را به‌گونه‌ای باید ادامه دهیم که دنیا بفهمد که ما ملتی آگاه، بصیر، متمدن، باهوش و مقاوم هستیم.

*‌ دشمن به رویکرد تغییر باورها روی آورده است

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین در برابر هجوم ناجوانمردانه دشمنان گفت: تمام تلاش دشمن ابتدا از بین رفتن و حداقل تجزیه ایران بود که در این زمینه نه در جنگ میدانی و نظامی و نه در جنگ اقتصادی و تحریم، خوشبختانه پیروز نشدند.

وی با بیان اینکه امروز تمام تلاش دشمن این است که بینش و نگرش ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی را در 2 محور تغییر دهد، بیان کرد: محور اول؛ جنگ نرم فرهنگی است و دشمن می‌خواهد باور و نگرش جامعه را تغییر دهد که این جنگ در قالب بزک کردن و زیبا نشان دادن چهره منفور پهلوی و آمریکا برای نسل جوان با بمباران تبلیغاتی است.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: محور دوم این است که بگویند اولاً ضرورتی به انقلاب نبود و در واقع می‌خواهند وابستگی‌ها و حضور مستشاران آمریکایی و شاه را تطهیر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر مقایسه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران با 40 سالگی انقلاب‌های دیگر مانند انقلاب روسیه و فرانسه گفت: امروز پیشرفت‌های زیادی در کشور در عرصه‌های مختلف به وجود آمده و در بسیاری از عرصه‌ها صادرکننده هستیم.

وی با اشاره به قدرت نظامی و دفاعی کشور گفت: در عرصه نظامی و دفاعی آنقدر پیشرفت کرده‌ایم که دشمنان حتی از تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی هم می‌ترسند.

*‌ انقلاب اسلامی در اوج قوت و قدرت است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایدنگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اعتراف سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر عدم نتیجه‌گیری از تحریم‌ها علیه ایران گفت: این اعتراف، نشان می‌دهد دشمنان ما در موقعیت ضعف و نظام جمهوری اسلامی در اوج قوت و قدرت قرار دارد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مادی و معنوی مختلفی در طول عمر پُربرکت خود به دست آورده و خدمات زیادی را ارائه کرده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه دشمنان به دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی ایران اعتراف می‌کنند، خاطرنشان کرد: وزیر خارجه دولت رژیم ستمشاهی یا کسانی که در دولت سابق بودند، خودشان اعتراف می‌کنند که دستاوردی نداشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در شرایط کنونی طبق فرمایشات رهبر انقلاب، نیاز به جهاد تببین داریم، گفت: در اینجاست که دانشگاهیان، حوزویان، علما، صداوسیما و رسانه‌ها باید به‌صورت مقایسه‌ای کار کنند و دستاوردهای امروز را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنند.

وی ابراز کرد: هرچند ضعف‌هایی هم وجود دارد اما پیشرفت‌های مادی و معنوی که حاصل شده، غیر قابل کتمان است.

*‌ دشمنان جای شاکی و متشاکی را عوض می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره مجدد به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیین گفت: دشمنان ما گاهی جای شاکی و متشاکی را عوض می‌کنند و می‌خواهند رضاخان را تطهیر و در مقابل، امام راحل را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که امام خمینی(ره) با آن هدف عالیه‌اش را برعکس به جامعه نشان دهند، اظهار داشت: این نشان می‌دهد که دشمنان و بیگانگان به شدت در فضای مجازی و تبلیغاتی، کار می‌کنند.

*‌ لازمه مقابله با فعالیت رسانه‌ای دشمن، بیان دورنمای انقلاب با آمار و سند است

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با فعالیت رسانه‌ای و تبلیغات منفی دشمن این است که دوستداران انقلاب نیز باید کار و فعالیت داشته و به عینه، دورنمای انقلاب را با آمار و سند بیان کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب ما امروز در راستای حفاظت و حراست از مرزهای خویش توانسته کار را به جایی برساند که آمریکا مجبور است جلسه بگذارد و ببییند که چگونه می‌تواند ایران را مهار کند و حرکت بسیار عظیمی در بُعد دفاعی و نظامی اتفاق افتاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه حرکت عظیمی در بُعد اقتصادی نیز اتفاق افتاده است، گفت: امروز سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف می‌کند که تحریم‌ها بر علیه ایران دیگر جوابگو نیست و از فشار حداکثری نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی اظهار داشت: این اعتراف، نشان‌دهنده این است که دشمنان ما در موقعیت ضعف و نظام جمهوری اسلامی در اوج قوت و قدرت قرار دارد.

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: انتظار و خواهش از تمام مخاطبان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این است که مطالعه‌ای در بخش خدمات و دستاوردهای انقلاب داشته و وضع موجود را با وضعیت قبل از پیروزی انقلاب، مقایسه کنند.

وی افزود: همچنین با ملاحظه دورنمای انقلاب، وضع جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و تاثیرگذاری‌های مختلفی که انقلاب امروز توانسته در جهان به وجود آورد را مطالعه کنند تا به راحتی بتوانند نتیجه بگیرند.

*‌ ارکان انقلاب را با جهاد تبیین باید حفظ کنیم

ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان نیز در این رابطه گفت: دشمن بعد از شکست‌های متعدد در توطئه‌ها، جنگ سخت و تحریم‌ها فقط به این نتیجه رسیده که با تغییر و تضعیف ارکان انقلاب بتواند به خیال خام خود به اهدافش در خصوص براندازی یا تغییر نظام اسلامی برسد.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز به آن نیاز داریم، جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: با جهاد تبیین باید ارکان انقلاب را با تمام قوا و توان در بخش‌های مختلف حفظ کنیم و این ارکان باید ادامه پیدا کند.

رفیعی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم که دشمن در صدد سیاه‌نمایی، توطئه و زیر سوال بردن دستاوردها و ارزش‌های انقلاب از طریق ابزار رسانه‌ای و تبلیغاتی بوده و در صدد ناامیدسازی و دلسرد کردن مردم از حمایت از نظام و همزمان تخریب شخصیت و وجهه رهبران نظام و به‌ویژه جایگاه ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و دستاوردهای انقلاب به‌ویژه برای نسل جدید تبیین شود چرا که جهاد تبیین، کار اساسی و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه نیاز به تقویت خودباوری در میان مردم داریم، گفت: تلاش خیلی‌ها زیر سوال بردن خودباوری مردم و استقلال کشور است.

وی با بیان اینکه امید را در آحاد مختلف مردم در مسیر روشن نظام باید تبیین کنیم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایجاد امید در جامعه، جدیت دارند و تمدن‌سازی نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به ایجاد امید در جامعه برمی‌گردد.

*‌دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به فرمان جهاد تبیین از طرف مقام معظم رهبری، تاکید کرد: انقلاب اسلامی، دستاوردهای بسیار زیادی دارد و این‌ها باید روشنگری و تبیین شود و جنایت‌هایی که قبل از انقلاب در کشور، شکل گرفته را در جامعه تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه زمانی که خاندان پهلوی از کشور فرار کردند، تمامی دارایی‌های کشور را خارج کردند و ما از نظر اقتصادی در زمان انقلاب در شرایط نامناسبی بودیم، گفت: این مسائل و جنایت‌های آمریکایی‌ها را باید به مردم بگوییم.

سردار کرمی با بیان اینکه تشکیل حکومت اسلامی، مهم‌ترین دستاورد انقلاب است، خاطرنشان کرد: این حکومت اسلامی دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران، هر فتنه‌ای در کشور راه می‌اندازند شکست می‌خورند، افزود: ولی‌فقیه یک نعمت است و ما همواره شکرگزار این نعمت هستیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر