logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

حماسه 9 دی پوزه دشمن را به خاک مالید/ خیانت نابخشودنی فتنه گران به نظام اسلامی

حماسه-9-دی-پوزه-دشمن-را-به-خاک-مالید-خیانت-نابخشودنی-فتنه-گران-به-نظام-اسلامی
کارشناس مسائل سیاسی گفت: برگزاری راهپیمایی باشکوه حماسه 9 دی در تهران و به تبع آن در شهرستان‌ها پوزه دشمن را به خاک مالیده و رشته‌های آنها را پنبه کرد.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی گاهی وقایعی به وجود آمده است که ملال آور بوده و موجب ایجاد مشکلاتی برای کشور شده است اما مواهب، نعمات و فواید مثبتی نیز برای نظام اسلامی داشته است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی باطل السحر فتنه‌های دشمنان شد، افزود: در فتنه سال 88 برخی از دست انداران بد عمل کرده و آب به آسیاب دشمن ریخته و زمینه را برای هر گونه دخالت از سوی دشمنان فراهم کردند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان خاطرنشان کرد: برخی افراد در فتنه سال 88 با خیال باطل بدون اینکه مصلحت کشور را در نظر بگیرند، به خود حق می‌دادند که این موضوع موجب طمع دشمنان به نظام اسلامی شد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: زمانی که ادعای تقلب در انتخابات مطرح شد با دستور مقام معظم رهبری ملاحظاتی پیش‌بینی شد، اما این افراد با ناآگاهی تمام حیله دشمن را متوجه نشدند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه کارهای ناآگاهانه و گاها آگاهانه برخی افراد موجب شد تا دشمن حریص‌تر شده و ضربه‌ای به حیثیت کشور بزند، افزود: مردم ایران در چنین فضای غبارآلودی در صحنه حاضر شده و جلوی این غائله شوم را گرفتند.

وی تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی باشکوه حماسه 9 دی در تهران و به تبع آن در شهرستان‌ها پوزه دشمن را به خاک مالیده و رشته‌های آنها را پنبه کرده و امید راسخ را در نظام اسلامی ایجاد کرد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان خاطرنشان کرد: بر پا کنندگان غائه سال 88 هنوز به خود نیامده‌اند در حالی که با استفاده از بصیرت بالای مردم باید حیثیت و ثبات نظام اسلامی را رعایت می‌کردند.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: خیانت فتنه گران نابخشودنی و گناهی بزرگ است که باید با مجازات همراه می‌شد اما رافت اسلامی شامل حال آنان شد.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه ملت ایران هر سال مراسم پاسداشت و نیکوداشت حماسه 9 دی را باشکوهتر برگزار می‌کنند، افزود: این مراسم آگاهی مجددی برای مقابله با فتنه های دشمنان است.

وی گفت: اکنون کشتی نظام اسلامی با سکانداری مقام معظم رهبری با عظمت به مسیر خود ادامه می‌دهد که باید مردم همچون گذشته در صحنه بوده و از ولایت فقیه دفاع کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر