logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۴۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

تغییر باورها، گرایشات سیاسی و ذائقه فرهنگی اهداف مهم دشمن در جنگ روایت‌ها است

تغییر-باورها،-گرایشات-سیاسی-و-ذائقه-فرهنگی-اهداف-مهم-دشمن-در-جنگ-روایت‌ها-است
امام جمعه سلطانیه با اشاره به روایت جنگ ها توسط دشمن، گفت: تغییر باورها، گرایشات سیاسی و ذائقه فرهنگی اهداف مهم دشمن در جنگ روایت‌ها است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام در خطبه های نماز جمعه،  با توصیه به تقوای الهی و رعایت حقوق خانواده و والدین، اظهار کرد: پدر ریشه انسان است و رنجی که پدر در راه تربیت فرزند و تامین نیازهای او می کشد کمتر از مادر نیست. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و روایت حقایق جامعه، ابراز کرد: اگر ما دستاوردها و مشکلات، نقاط قوت و ضعف را بیان نکنیم دشمن خلاف آن را نقل خواهد کرد.
امام جمعه سلطانیه بیان کرد: رسانه های رژیم صهیونیستی مثل بی بی سی و سی ان ان فرماندهی جنگ روایت‌ها را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه در جنگ روایت ها ایران، متهم به بزرگترین تهدید جهان شد، عنوان کرد: تولید و توان دفاعی عامل مشکلات اقتصادی معرفی شد در حالی که ۵ درصد کل بودجه برای صنعت دفاعی است.
 حسینی نسب با بیان اینکه مدافعان حرم که برای دفاع از امنیت، ناموس و کشور به جنگ داعش می رفتند را متهم به پول گرفتن و کمک به سوریه کردند، ادامه داد: آن ها دوران پهلوی را بهشت معرفی کردند اما دستاوردهای ۴۲ انقلاب اسلامی را نادیده گرفتند و مقاومت را بی فایده توصیف کردند در حالی که مقاومت دستور قرآن و سیره انبیا و ائمه معصومین علیهم السلام است.
وی بیان کرد: تغییر باورها و گرایشات سیاسی و ذائقه فرهنگی از اهداف جنگ روایت هاست.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه اگر واکسیناسیون عمومی انجام نمی شد معلوم نبود واکسن چه جور به دست ما می رسید، اما تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دوز واکسن از تولیدات داخلی و واردات خارجی تزریق شده است، تاکید کرد: آزادسازی سه و نیم میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده از حقایقی است که باید تشریح شود و جهاد تبیین خنثی کننده جنگ روایت هاست.
وی با بیان اینکه با گذشت حدود ۴ ماه از فعالیت دولت سیزدهم انتظار می رفت وضعیت فرمانداری ها در کنار دقت، با سرعت بیشتری اصلاح می‌شد، چرا که این کار هم به ضرر شهر و هم به ضرر دولت است، افزود: ما در انتخاب فرماندار دخالتی نداریم اما بدنه دولت باید مثل رئیس جمهور فعال و با سیاست‌های دولت همراه باشد.
حسینی نسب با بیان اینکه قوای سه گانه مستقل از هم هستند و مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس را از دخالت در امور اجرایی منع فرموده و فرماندار باید توسط دولت انتخاب شود و البته مشورت به دیگران اشکالی ندارد، تاکید کرد: فرماندار باید فرماندار باشد نه فرمانبُرادار و امیدواریم بزودی فرماندار سلطانیه معرفی شود.
 وی با تسلیت ایام فاطمیه به فضائل حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و با بیان اینکه حضرت پیامبر (ص) به احترام حضرت زهرا (س) از جای خود بلند می شد و بر دستان حضرت زهرا(س) بوسه می زند چرا که حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام در اوج ملکوت انسانی قرار داشت و اگر همه نیکی ها و زیبایی ها بصورت یک شخص در آیند آن حضرت فاطمه زهرا(س) می بود، تصریح کرد: سوره کوثر در شأن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نازل شد که از نظر کلمات و معنا و محتوا یک سوره ویژه است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر