logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبر داد

اختصاص 30 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز کانون های مساجد زنجان/هر کانون فرهنگی باید فرهنگسرای محله باشد

اختصاص-30-میلیون-تومان-برای-تعمیر-و-تجهیز-کانون-های-مساجد-زنجان-هر-کانون-فرهنگی-باید-فرهنگسرای-محله-باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اختصاص 30 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در سال جاری خبر داد.

به گزارش موج رسا;  ناصر مقدم، در نشست با مسئول  دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به فعالیت های انجام شده از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان،اظهار داشت:برنامه های اجرا شده از سوی این دبیرخانه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ضروری است کانون های فرهنگی و هنری به عنوان فرهنگسرای محله عمل کرده و فعالیت های آنان گسترش یابد،ادامه داد:افزایش 25 درصدی کانون های فرهنگی و هنری مساجد هر سال باید مورد توجه باشد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با اشاره به فعالیت تخصصی برخی کانون های فرهنگی و هنری مساجد،برضرورت گسترش فعالیت این کانون ها تاکید کرد.

مقدم با بیان اینکه گزارش عملکرد کانون های تخصصی باید با کانون های عادی متفاوت باشد،ادامه داد:باید تلاش تا برنامه ها در سطح شهرستان ها و با مشارکت همه اعضای کانون ها اجرا شود. 

وی با تاکید بر تهیه مستندات در گزارش های ارسالی از سوی کانون ها،بیان داشت: توانمند سازی کانون های فرهنگی و هنری ضروری است. 

مقدم با اشاره به اینکه تعمیر کانون ها به عنوان اولویت نخست در دستور کار قرار دارد،تصریح کرد: در ادامه کانون های مساجد با اولویت کانون های فعال مجهز می شوند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر