logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۲۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرمربی تیم ملی کُشتی ساحلی در گفت‌وگو با موج رسا:

اردوی تیم ملی کشتی ساحلی از 22 تیر در زنجان برگزار می‌شود

اردوی-تیم-ملی-کشتی-ساحلی-از-22-تیر-در-زنجان-برگزار-می‌شود
سرمربی تیم ملی کُشتی ساحلی گفت: اردوی آمادگی تیم ملی کشتی ساحلی ایران از 22 تا 30 تیر در زنجان برگزار می‌شود.

محمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تیم ملی کشتی ساحلی برای حضور در مسابقات رنکینگ المپیک ساحلی در کشور ایتالیا آماده می‌شود که مرحله اول اردوی این تیم از 22 تا 30 تیر در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات 12 شهریور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله بعدی اردو نیز در یکی از شهرهای دیگر کشور برگزار می‌شود.

نادری با بیان اینکه وحید درامی‌مقدم از زنجان به عنوان مربی، کادر فنی را در این اردو همراهی می‌کند، افزود: از کشتی‌گیران زنجانی به دلیل کسب مقام‌های پایین نتوانستیم در اردو بهره‌مند شویم اما چند نفر از کشتی‌گیران زنجانی به صورت منتخب در اردو حاضر خواهند بود.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی با بیان اینکه محل اسکان ورزشکاران در مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان خواهد بود، گفت: تمرینات کشتی‌گیران در زمین ساحلی که در کوی پونک ایجاد شده، برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در وزن 70 کیلوگرم، محمد زمانی (تهران)، علی‌اکبر زرودی (مازندران) و غلامرضا عبداله‌پور (گیلان)، در وزن 80 کیلوگرم، عبداله شیخ‌اعظمی (مازندران)، حمید الهیان (خراسان شمالی)، سعید بکارثانی (تهران)، رضا فولادوند (مرکزی) و اشکان طاهرخانی (قزوین)، در وزن 90 کیلوگرم، سینا عموپور (هرمزگان)، اشکان عزیزی (آزاد)، علیرضا صابریان (مازندران) و فرهاد غزنوی (سیستان و بلوچستان) و در وزن 90+ کیلوگرم نیز سجاد بوداغی (مازندران)، سهیل قلی‌پور (مازندران)، سجاد رسولی (گیلان) و اشکان مردانی (لرستان) دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی کشتی ساحل هستند.

نادری خاطرنشان کرد: علاوه بر وحید درامی‌مقدم از زنجان، مربیانی از هیات کشتی استان‌های مازندران، تهران و هرمزگان نیز کادر فنی تیم ملی را در این اردو همراهی می‌کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر