logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۱۸۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

حماسه حضور باطل السحر فتنه‌های دشمن شد/ ملت ایران باز هم افتخار آفریدند

حماسه-حضور-باطل-السحر-فتنه‌های-دشمن-شد-ملت-ایران-باز-هم-افتخار-آفریدند
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم ایران بی‌نظیرترین، با بصیرت‌ترین و بی‌بدیل ترین در تاریخ هستند که حتی در عصر رسول‌الله نیز از این مردم نبود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه بزرگ و باشکوه حضور گسترده در انتخابات را به مردم ایران تبریک می‌گویم که علیرغم برنامه‌ریزی دشمنان اسلام باز هم افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه دشمنان در همه زمینه‌ها در برابر عظمت ملت ایران شکست خوردند، افزود: دشمنان از سال 99 جنگ روانی بسیاری برای سیاه‌نمایی، تخریب،تضعیف و نا امید کردن ملت و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

این مسئول بیان داشت: توپخانه‌های جنگ روانی دشمن با همه ابزارها کار کرد تا مردم در این انتخابات حضور نداشته و یا حضوری کمرنگ داشته باشند که این توطئه نیز خنثی شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: مردم عزیز ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف از نظام مقدس جمهوری و ولی‌فقیه حمایت و پاسداری و در مقابل دشمن ایستادگی و حماسه آفریده و باطل السحر فتنه‌های دشمنان شدند.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: مردم با هدایت مقام معظم رهبری در این شرایط حساس جنگ روانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، نارضایتی و شرایط سخت کرونایی به صحنه آمدند چرا که مردم ایران بی‌نظیرترین، با بصیرت‌ترین و بی‌بدیل ترین در تاریخ هستند که حتی در عصر رسول‌الله نیز از این مردم نبود.

وی بیان داشت: مردم ایران با لبیک به پیام مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را با بصیرت سیاسی و انقلابی حماسی خنثی کرده  و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و استکبار جهانی زده و نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده و با ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: این انتخابات نشان داد که جنگ روانی، تحریم، تهدید و فشار نمی‌تواند اراده ملت ایران را بشکند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دست این مردم انقلابی  با بصیرت را می‌بوسیم و به سربازی و خادمی ملت ایران افتخار می‌کنیم، افزود: انتظار داریم در مقابل این امتحان الهی نیز مسئولان همت و مجاهدت کرده و مشکلات معیشیتی و اقتصادی مردم را حل کرده و خادم خوبی برای مردم باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر