logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۱۵۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

«قاسم مصلح» از فرماندهان حشد شعبی آزاد شد

«قاسم-مصلح»-از-فرماندهان-حشد-شعبی-آزاد-شد
منابع آگاه در عراق از آزادی «قاسم مصلح» یکی از فرماندهان حشد شعبی که چندی پیش بازداشت شده بود، خبر دادند.

به گزارش موج رسا; به نقل از بغداد الیوم، یک منبع آگاه امروز دوشنبه از آزادی «قاسم مصلح»، از فرماندهان حشد شعبی که چندی پیش بازداشت شده بود، به دلیل عدم وجود شواهد کافی خبر داد.

این منبع در گفت‌وگویی با «بغداد الیوم» گفت: «وی به دستور قضائی آزاد شد و توسط فرماندهان حشد شعبی مورد استقبال رسمی قرار خواهد گرفت».

گفتنی است، نیروهای امنیتی عراق قاسم مصلح را بیست و هفتم ماه گذشته دستگیر کردند.

پیش از این، «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق به تداوم بازداشت «قاسم مصلح» از فرماندهان برجسته «حشد شعبی» توسط دستگاه امنیتی این کشور واکنش نشان داده بود.

وی در این خصوص گفت: «متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی فرماندهان حشد شعبی بازداشت می‌شوند. اخیراً نیز قاسم مصلح بازداشت شده است. این اقدام به مثابه یک آدم ربایی است».

این مقام عراقی در ادامه یادآور شد: «رد پای آمریکایی‌ها در تصمیماتی که اخیراً علیه حشد شعبی اتخاذ شده است، دیده می‌شود. آمریکایی‌ها به دنبال بازگشت تروریسم به نقاط مختلف عراق هستند».

البلداوی همچنین تصریح کرد: «دولت باید با اقدامات ایالات متحده آمریکا مقابله کند نه اینکه به اجرای دیکته‌های آن بپردازد. مقابله و مواجهه با حشد شعبی که نیروی نظامی رسمی عراق محسوب می‌شود، پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت»./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر