logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۰۲۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان خبر داد؛

ثبت‌نام ۷۰۴ داوطلب در انتخابات شورای اسلامی شهر در استان زنجان

ثبت‌نام-۷۰۴-داوطلب-در-انتخابات-شورای-اسلامی-شهر-در-استان-زنجان
معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس آمار نهایی، ۷۰۴ داوطلب در انتخابات شورای اسلامی در زنجان ثبت‌نام کردند.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان به مناسبت انتخابات، اظهارداشت: شانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی با مشارکت رسانه‌های استان زنجان برگزار شده است.

وی باید بپذیریم مهمترین مسئله کشور و استان در شرایط امروز بیماری کرونا است و باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت شود و اگر مردم به این موضوع توجه نکنند، گرفتار می‌شوند.

این مسئول برضرورت جلوگیری از نصب چادر در پارک‌ها و ورودی‌های شهر زنجان تاکید کرد و گفت: همشهریان زنجانی از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند تا سلامتشان حفظ شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان در ایام نوروز میمهان نمی‌پذیرد و محدودیت تردد از ۹ شب تا سه صبح ادامه دارد و نظارت می‌شود.

مرادی یادآور شد: از همه مردم و ارائه دهندگان خدمت انتظار داریم پروتکل‌ها را در ایام نوروز نیز رعایت کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی استان زنجان و طرح مسائل هفته‌نامه‌ها، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها، افزود: همه ادارات مکلفند آگهی خود را به نشریات ارائه دهند.

این مسئول تصریح کرد: انتظار داریم رسانه‌ها مسئله شناسی کرده و در رفع دغدغه‌ها و توسعه استان رویکرد داشته و حساسیت، همراهی و مشارکت در جامعه ایجاد کنند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان بیان داشت: ضروری است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سال ۱۴۰۰ سازوکار لازم برای حمایت از اصحاب رسانه را ارائه کند.

مرادی با اشاره بازدیدهای انجام شده از مراکز عرضه مرغ، روغن و میوه در استان زنجان، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی مراجعات ضروری نبوده است چرا  که بیش از مصرف روزانه درخواست وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان نداریم.

این مسئول با اشاره پایان ثبت‌نام داوطلبان شورای اسلامی در استان، گفت: مرحله بعدی ثبت‌نام از داوطلبان شورای روستاها از ۱۶ فروردین آغاز می‌شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان یادآورشد: رویکرد ستاد انتخابات استان زنجان رعایت قانون، حفظ سلامت و امنیت انتخابات بوده و بر مشارکت و رقابت تاکید داشته و نظارت‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مرادی از ثبت‌نام ۷۰۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی در استان خبرداد و گفت: ۵۳ درصد از داوطلبان به صورت مستقیم و ۴۷درصد از طریق فضای مجازی ثبت‌نام کردند.

وی گفت: ۸۸.۷ درصد ثبت‌نام کنندگان دارای لیسانس و به بالا و  ۱۱.۲ فوق دیپلم به پایین هستند که ۱۵ درصد سابقه عضویت در شورا داشته و ۱۴ درصد سابقه ایثارگری دارند.

این مسئول یادآور شد: فرآیند بررسی صلاحیت‌ها پس از استعلام از مراکز چهارگانه آغاز می‌شود که باید برای مشارکت حداکثری همگان تلاش کنند.

حیدری، کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این جلسه با اشاره به آمار چاپ آگهی‌های در روزنامه‌های استان زنجان،اظهار داشت:  ۷۸۱ کادر به زنگان امروز، ۷۷۷ کادر به مردم نو و ۷۷۲ کادر صدای زنجان از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آگهی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: آگهی‌های غیر مجاز نیز توسط سازمان‌ها و نهادها به روزنامه‌های استان اختصاص یافته است که زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان از سوی زنگان امروز،  ۱۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی صدای زنجان و ۱۰۴ میلیون و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی مردم نو یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر