logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۹۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بهره‌برداری شرکت سپهر پلاستیک پدیده زنجان خبر داد؛

تولید 20 میلیون بطری در شرکت سپهر پلاستیک زنجان

تولید-20-میلیون-بطری-در-شرکت-سپهر-پلاستیک-زنجان
معاون بهره‌برداری شرکت سپهر پلاستیک پدیده زنجان گفت: 20 میلیون بطری در شرکت سپهر پلاستیک زنجان در آینده نزدیک تولید می‌شود.

به گزارش موج رسا; غلامعلی عاشوری معاون بهره‌برداری شرکت سپهر پلاستیک پدیده زنجان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در حال حاضر ۲۵۲ نفر در کارخانه سپهر پلاستیک پدیده زنجان مشغول به کار هستند که با راه‌اندازی لاین کودک این میزان به ۴۵۰ نفر افزایش می‌یابد.

وی افزود: در بخش تعمیر و نگهداری نیز معادل این تعداد شغل جانبی ایجاد شده است.‌

این مسئول از راه‌اندازی لاین کودک تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد و  گفت: تجهیزات و قالب‌های این لاین خریداری شده است و فعالیت در فضای کلین انجام می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت سپهر پلاستیک پدیده زنجان با بیان اینکه مواد اولیه این شرکت از طریق شرکت‌های پتروشیمی داخلی تامین می‌شود، ادامه داد: ۸۰ درصد مواد اولیه این شرکت در حال حاضر تامین می‌شود که امیدواریم با راه‌اندازی لاین کودک کل نیاز مجموعه تامین شود.

عاشوری خاطرنشان کرد: از سال ۹۲ این شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد با ۱۱۰ نفر نیرو آغاز به کار کرد و در سال ۹۶ اقدام به خرید دو زمین ۱۵ هزار متری در زنجان کرد که فاز یک آن بهمن ماه سال  ۹۸ به اتمام رسید و ۸ هزار و ۸۸۰ متر سوله سازی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شرکت ۱۲ تا ۱۳ میلیون بطری تولید می‌کند که با راه‌اندازی لاین کودک از خرداد سال آینده این میزان به ۲۰ میلیون بطری می‌رسد.

معاون بهره‌برداری شرکت سپهر پلاستیک پدیده زنجان با اشاره به صادرات ۵۰۰ هزار دلار در سال جاری، افزود:ظرفیت و مشتری خوبی در این زمینه وجود دارد اما  مشکل تامین مواد اولیه از مهترین مشکلات این بخش محسوب می‌شود.

عاشوری گفت: همه نیروهای این شرکت بومی بوده و مواد پسماند و آلاینده ندارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر