logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۸۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان خبر داد؛

6.5 هکتار از باغ هاشمی‌نژاد در شرق منطقه نجف‌آباد زنجان تبدیل به پارک می‌شود

6.5-هکتار-از-باغ-هاشمی‌نژاد-در-شرق-منطقه-نجف‌آباد-زنجان-تبدیل-به-پارک-می‌شود
عضو شورای شهر زنجان گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی 6.5 هکتار از باغ هاشمی‌نژاد در شرق منطقه نجف‌آباد زنجان در اختیار شهرداری قرار گرفت تا یک پارک با الگوی مناسب در این منطقه ساخته شود.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: این منطقه نه فقط به عنوان یک پارک معمولی بلکه به عنوان یک الگوی مناسب ایجاد خواهد شد تا تمام امکانات علمی، فرهنگی، تربیتی، ورزشی و تفریحی برای استفاده تمام اقشار و سنین در ان لحاظ شود.

وی با بیان اینکه احداث پارک، خدمت بزرگی برای منطقه نجف‌آباد محسوب می‌شود که محروم از مکانات تفریحی و فرهنگی مناسب هسیتند، خاطرنشان کرد: این محل در آستانه انتقال سند به نام شهرداری زنجان است.

مرادلو افزود: مطالعات لازم انجام و سفارش نقشه عملیاتی نیز داده شده تا عملیات اجرایی ان هرچه سریع‌تر اغاز شود.

عضو شورای شهر زنجان این اقدام را افتخار بسیار بزرگی برای زنجان بیان کرد و گفت: پیگیری و تحقق این موضوع، جای قدردانی از نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی را دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه سالیان سال همانطور مانده بود، اظهار داشت: استارت این کار در سفر نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس به زنجان زده شد و با پیگیری توسط استانداری و شهرداری و نماینده زنجان و طارم در مجلس و همچنین با همکاری بنیاد مستضعفان محقق شد.

مرادلو تصریح کرد: شهرداران قبلی بارها در گذشته به بنیاد مستضعفان مراجعه کرده و نشست‌هایی را برگزار کرده بودند اما به نتیجه نرسیده بود و امروز با ورود و پافشاری یک نماینده انقلابی مجلس، موضوع به نتیجه رسید و تحقق آن یک بُرد برای اهالی محل محسوب می‌شود که محروم از مکانات تفریحی بودند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه با تصویب در شورا این اختیار به شهرداری زنجان داده شده که بلافاصله عملیات را آغاز کنند، گفت: پس از اتمام مطالعات و تکمیل نقشه‌ها عملیات اجرایی این پارک آغاز خواهد شد که به طور حتم قبل از عید نوروز خواهد بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر