logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۷۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:

شبکه ملی اطلاعات، گلوگاه‌های فضای مجازی را از دشمن می‌گیرد

شبکه-ملی-اطلاعات،-گلوگاه‌های-فضای-مجازی-را-از-دشمن-می‌گیرد
سردار شکارچی با تاکید بر لزوم و اهمیت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، گفت: با راه اندازی و تحقق شبکه ملی اطلاعات می توانیم گلوگاه‌هایی که امروز در اختیار دشمن است را از دست آن‌ها بگیریم.

به گزارش موج رسا; «سردار ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص تاثیر شبکه ملی اطلاعات در تولید اثرات فاخر در بستر فضای مجازی، اظهار داشت: قطعاً راه‌اندازی و توسعه شبکه ملی اطلاعات در تولید محتوا و ثبت اثرات فاخر در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تحول ایجاد می‌کند.

وی تحقق شبکه ملی اطلاعات را ضروری دانست و گفت: با راه اندازی و تحقق شبکه ملی اطلاعات می توانیم گلوگاه‌هایی که امروز در اختیار دشمن است را از دست آن‌ها بگیریم.
 
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در صورت تحقق و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مطمئناً می‌توانیم در واکنش به اقدامات دشمن موثرتر بوده و هم در کنش‌گری و هجوم به دشمنان که در حوزه‌های ارزش‌های دینی، انقلاب و اعتقادات که تحرکات زیادی دارند، نقش مهم و اساسی دارد.
 
سردار شکارچی در پایان گفت: تحقق شبکه ملی اطلاعات می‌تواند تحول بسیار اساسی در فضای مجازی ایجاد کند و در حقیقت یکی از مشکلات اساسی امروز کشور در حوزه فضای مجازی این است که شبکه ملی اطلاعات تا کنون راه اندازی نشده است.
 
منبع: راه دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر