logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۷۱۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان:

توزیع نهاده‌های دامی و مرغداریها با شناسه یکتا در استان زنجان/ مشکل کمبود نهاده‌ها همچنان پابرجاست

توزیع-نهاده‌های-دامی-و-مرغداریها-با-شناسه-یکتا-در-استان-زنجان-مشکل-کمبود-نهاده‌ها-همچنان-پابرجاست
مدیر بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به نهاده‌های دامی در استان زنجان گفت: مشکل کمبود نهاده‌های دامی همچنان پابرجا بوده و تا به امروز برطرف نشده است.

محمدعلی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه توزیع نهاده‌های دامی در استان زنجان از طریق شناسه یکتا انجام می‌شود اظهار کرد: همه واحد تولیدی دارای شناسه یکتا هستند و توزیع نهاده‌ها براساس کد شناسه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه براساس کد شناسه یکتا ظرفیت واحد دامداری‌ها و مرغداری‌ها مشخص است تصریح کرد: واحد دامداری‌ها از طریق بازرگاه اقدام به خرید سهم خود می‌کنند.

مدیر بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: توزیع نهاده‌های دامی از طریق کد شناسه یکتا اجباری شده و با این روش توزیع نهاده‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: با توزیع نهاده‌ها به این روش نوعی ساماندهی اتفاق افتاده و همه مراودات خرید و فروش مشخص بوده که به چه شکلی انجام شده است.

صادقی بیان کرد: در این روش شفاف سازی به صورت کامل اتفاق افتاده و میزان خرید همه واحدهای به صورت کاملا شفاف ثبت می‌شود.

وی در مورد مشکل نهاده‌های دامی افزود: همچنان در استان زنجان مشکل کمبود نهاده‌های دامی را داریم و هیچ تغییری در وضعیت نهاده‌ها در استان زنجان اتفاق نیفتاده است.

مدیر بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی استان زنجان افزود: سهمیه‌ای که در حال حاضر به واحدهای دامی و مرغداری‌ها داده می‌شود 30 درصد نیاز آنها را تامین می‌کند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر