logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۴۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور رئیس جمهور؛

3 واحد بزرگ صنعتی استان زنجان افتتاح می‌شود

3-واحد-بزرگ-صنعتی-استان-زنجان-افتتاح-می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 3 واحد بزرگ  صنعتی در استان زنجان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

به گزارش موج رسا; در حال حاضر 3 واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان آماده افتتاح با حضور رئیس جمهور و 6 واحد صنعتی توسط معاون رئیس جهمور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز 2 طرح بزرگ صنعتی آماده کلنگ‌زنی با حضور مقامات عالی کشور در ایام دهه فجر است.

ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: به طور کلی 13 طرح و واحد صنعتی در استان آماده افتتاح و کلنگ زنی در ایام مبارک دهه فجر بوده که با توجه به اینکه عمده واحدها دارای سرمایه گذاری، اشتغال و تولیدات قابل توجه بوده آماده افتتاح و کلنگ زنی توسط مقامات عالی کشور است.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها 28 هزار و 478 میلیارد ریال با اشتغالزایی هزار و 878 نفر بوده است.

فغفوری در خصوص میزان سرمایه گذاری و اشتغالزایی پیش‌بینی شده برای طرح‌های صنعتی افزود‌: سرمایه گذاری پیش‌بینی شده برای 2 طرح آماده کلنگ زنی در استان 40 هزار میلیارد ریال بوده که پیش‌بینی می‌شود برای هزار و 878 نفر اشتغال ایجاد شود.

وی با اشاره به واحدهای آماده افتتاح توسط رئیس جمهور بیان کرد: دو واحد بزرگ تولید مفتول فولادی و شمش فولاد مجموعاً با سرمایه گذاری 22 هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و 50 نفر آماده افتتاح در ایام دهه فجر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: واحد تولید پارچه جین، تکمیل و رنگرزی پارچه یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان بوده که با سرمایه گذاری 3هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 500 نفر آماده افتتاح است.

وی بیان کرد: واحد تولید اسید سولفوریک با ظرفیت 100 هزار تن یکی دیگر از واحدهای آماده افتتاح در استان بوده که با سرمایه گذاری 311 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

فغفوری در ادامه از احیای مجدد واحد چینی هیس توسط سرمایه گذار جدید خبرداد و افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته جهت احیای این واحد بالغ بر 700 میلیارد ریال بوده که میزان تولید سالانه این واحد 6 هزار تن است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر