logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۲۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزش زنجان از نظر حمایت‌های مالی نیازمند توجه بیشتر است/ در برخی رشته‌های ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن در کشور داریم

ورزش-زنجان-از-نظر-حمایت‌های-مالی-نیازمند-توجه-بیشتر-است-در-برخی-رشته‌های-ورزشی-حرف‌های-زیادی-برای-گفتن-در-کشور-داریم-

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش زنجان از نظر حمایت‌های مالی نیازمند توجه بیشتر است.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه استان زنجان در برخی رشته‌ها حرفهای زیادی برای گفتن در کشور دارد، خاطرنشان کرد: استان زنجان قهرمانان به نامی را در برخی رشته‌ها تحویل کشور داده است.

خلیلی با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی نیز یکی از برنامه های اصلی ما در استان است، گفت: ما در کنار توسعه ورزش قهرمانی نباید از ورزش همگانی غافل باشیم.

وی با بیان  اینکه زیرساختهای ورزشی خوبی در استان زنجان وجود دارد، عنوان کرد: ورزش زنجان از نظر حمایت‌های مالی نیازمند توجه بیشتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان ابراز کرد: این پروژه‌ها جزو پروژه‌های نیمه  کار استان بوده که امیدواریم با تحصیص اعتبارات آن را به بهره برداری برسانیم.

خلیلی از افزایش 39 درصدی مدال های استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور خبر داد و اظهار کرد: میزبانی مطلوب 7 رشته ی ورزشی را در زنجان برگزار کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه استان زنجان در سال 98 با کسب 60 مدال استعدادهای برتر ورزشی موفق شد تعداد مدال های خود را 17 مدال از سال 97 افزایش دهد تصریح کرد: ظرفیت و توان بالای ورزشی نونهالان، نوجوانان و جوانان ورزشی استان بارها در عرصه های مختلف به نمایش در آمده است و ما در گذشته نیز افتخار آفرینی های بسیار داشته ایم و امتیاز ویژه ی این رقابت ها شناسایی استعدادها از سراسر استان در رشته های مختلف بود که آینده ی ورزشی کشور را رقم خواهد زد.

این مسئول با اشاره به میزبانی 7 رشته ی ورزشی پسران واترپلو، ژیمناستیک، بدمینتون، ووشو وسنگ نوردی در بخش پسران و سنگنوردی و کاراته در بخش دختران گفت: میزبانی ها در سطح بسیار مطلوب و با آمار رضایتمندی بالا برگزار شد و حضور تعداد زیاد ورزشکاران بستر ساز رشد و توسعه ی استان در عرصه ی ورزش ودیگر زمینه ها شد.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین افزود: در رشته هایی که میزبان بودیم نیز مدال آور بودیم و در ووشو قهرمان شدیم و تعداد زیادی از ورزشکاران استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر