logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۱۶۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز کشور:

اهمیت دادن به نماز موجب موفقیت افراد در زندگی می شود/آمار پایین افراد تارک الصلاه در جامعه

اهمیت-دادن-به-نماز-موجب-موفقیت-افراد-در-زندگی-می-شود-آمار-پایین-افراد-تارک-الصلاه-در-جامعه

قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: اهمیت دادن به نماز در ساختن زندگی افراد تاثیر بسزایی داشته و موجب موفقیت افراد در سایر بخش های زندگی می شود.

به گزارش موج رسا; محمود مظفر عصر امروز  در جلسه شورای اقامه نماز استان زنجان،با اشاره به اهمیت نماز در جامعه،اظهار داشت: اقامه صحیح و تاثیرگذار نماز در جامعه از اهداف مهم ستاد اقامه نماز در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار افراد تارک‌ الصلاه در کشور بسیار پایین است، افزود: تلاش می شود تا آموزش های لازم برای قرائت صحیح نماز بیشتر ارائه شود.

این مسئول برضرورت ارائه آموزش های لازم از سنین کودکی در حوزه نماز تاکید کرد و گفت: این آموزش ها از عوامل ترویج فرهنگ نماز خواند و بیان کرد:در جامعه است.

قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه باید نماز خواندن از همان دوران کودکی آموزش داده شود،افزود: در این دوران فرزندان دارای ذهن پذیرنده هستند.

مظهر برضرورت تقدیر و تشویق به عنوان عوامل ترویج نماز در جامعه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام  معظم رهبری تشویق برای نسل جدید مهم بوده و موجب ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان می شود.

وی برضرورت توجه دستگاه های اجرایی بر دو مقوله   تقدیر و تشویق تاکید کرد و افزود: اهمیت دادن به نماز در ساختن زندگی افراد تاثیر بسزایی داشته و موجب موفقیت افراد در سایر بخش های زندگی می شود.

این مسئول گفت: موفقیت افراد در هر زمینه‌ ای به دلیل اهمیت و توجه به نماز بوده و باید در جامعه نیز فرهنگ نماز بیشتر ساری و جاری شود.

قائم‌ مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اهمیت رفتار نمازگزاران،خاطرنشان کرد: افراد نماز خوان باید به‌ گونه ‌ای رفتار کنند که موجب ترویج فرهنگ نماز شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر