logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۱۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای نشان دادن چهره نفاق و دروغگویی استکبار جهانی است/ برگزاری ویژه برنامه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در 7 مسجد زنجان

هفته-افشای-حقوق-بشر-آمریکایی-فرصتی-برای-نشان-دادن-چهره-نفاق-و-دروغگویی-استکبار-جهانی-است-برگزاری-ویژه-برنامه-هفته-بازخوانی-و-افشای-حقوق-بشر-آمریکایی-در-7-مسجد-زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای انعکاس چهره نفاق و دروغگویی جریان استکبار محسوب می شود که نباید مردم و دولت به این تفکری اعتماد کنند.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با هفته قوه قضائیه و به بهانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ویژه برنامه ای روز جمعه قبل از خطبه های نماز جمعه در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام صادقی نیارکی در این مراسم، خاطرنشان کرد: از همه مردم انقلابی برای حضور در این مراسم دعوت می شود.

این مسئول از برگزاری ویژه برنامه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در هفت مسجد محوری استان زنجان خبرداد و گفت: این مراسم با محوریت ائمه جماعت مساجد و به منظور آشکار سازی چهره نفاق استکبار جهانی و تفکر صهیونیسم با حضور مردم برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اتفاقات این ایام، گفت: در ششم تیر ماه سال 1360 دشمنان برای ترور مقام معظم رهبری برای ضربه زدن به نظام اسلامی از سوی گروه فرقان اقدام کردند چرا که می دانستند چه کسی را هدف تیر رس خود قرار داده و در آینده نظام اسلامی چقدر تاثیرگذار هستند.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: به لطف خداوند این نعمت عظما برای انقلاب باقی ماند و تا رسیدن انقلاب به صاحب اصلی پابرچا خواهد ماند.

وی با اشاره به حادثه دوم این هفته در هفتم تیرماه در سال 1360 ،گفت: در این روز آیت الله بهشتی به همراه 72 تن از یاران با وفای انقلاب اسلامی توسط سازمان منافقین به شهادت رسیدند.

این مسئول افزود:همین جمله در وصف شهید بهشتی بس است که امام خمینی (ره) فرمودند:" شهید بهشتی خود به تنهایی یک ملت بود" و مقام معظم رهبری نیز معتقدند شهید بهشتی شخصیتی بود که مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود و دشمن می دانست که چقدر تفکرات وی می تواند به دشمنان ضربه بزند،افزود: شهید بهشتی می توانست ریشه استکبار را از انقلاب و نظام بکند که دشمن با درک این موضوع ایشان را به شهادت رساند.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه در هفتم تیرماه سال 1366، هواپیماهای رژیم بعثی عراق نسبت به بمباران شیمیایی سردشت اقدام کردند، افزود: این حرکت ددمنشانه و منافقانه ضد حقوق بشر بود که در اثر آن110 نفر از مردم بی دفاع مظلومانه به شهادت رسیده و 5 هزار نفر زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در هشتم تیرماه سال 1360 رئیس زندان اوین که شخصیت انقلابی بود به شهادت رسید.

این مسئول با اشاره به شهادت آیت الله صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در یازدهم تیرماه سال 1361 ،افزود: وی توسط منافقین به شهادت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان شهادت 290 نفر از مسافران و خدمه هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت جمهوری اسلامی را توسط ناو آمریکایی یکی دیگر از جنایت های آمریکا علیه مردم ایران عنوان کرد و گفت: در این هواپیما تبعه خارجی نیز حضور داشتند که همراه مردم ایران مظلومانه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه همه این جنایت ها از سوی کشورهایی انجام می شود که تریبون های بین المللی را برای دم از حقوق بشر در اختیار دارند،افزود: دولت های زیر مجموعه این تفکر نیز در برابر این جنایت ها سکوت می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر