logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹

جذب ۱۵۸۴۵ مشترک در شرکت گاز زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده است.

کنکور سراسری بدون هیچ تخلفی در زنجان برگزار شد

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با بیان اینکه آزمون سراسری از 6 و7 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار شد گفت: خوشبختانه در این آزمون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و آزمون سراسری نوبت اول را به خوبی برگزار کردیم.

دمای هوای زنجان افزایشی می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه آسمان استان طی امروز غالبا صاف خواهد بود گفت: شرایط پایداری جوی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

نقش موثر دانشگاه‌ها در پیشبرد اهداف شعار سال

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی در کشور تاکید ویژه دارند، گفت: این تاکیدات اهمیت موضوع را نشان می‌دهد با نگاه دانشگاه‌ها پیشبرد اهداف شعار سال نقش موثری دارند.

افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک استان زنجان

مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه با شروع سال جدید، صادرات از گمرک استان نیز از لحاظ ارزش با روند افزایشی همراه شد گفت: صادرات استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد را نشان می‌دهد.

حضور 2 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی هاکی

دبیر هیأت هاکی استان زنجان با بیان اینکه دو نفر از ورزشکاران رشته هاکی به مسابقات قهرمانی اعزام خواهند شد گفت: سالار بکیشلو و میلاد محمدی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

اکرام معلم باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: در صیانت از شأن و جایگاه معلم خود معلم، وزارت آموزش و پرورش و هم دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی وظیفه دارند و اکرام معلم باید به صورت یک فرهنگ عمومی درآید.

افزایش راندمان تولید در گرو نشاط کارگران است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: افزایش نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی در میان کارگران شاغل در محیط کارگری موجب نشاط خود کارگر و افزایش راندمان کاری می‌شود.

نیروهای مسلح آماده جانفشانی برای حفظ عزت کشور هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: کسی بخواهد به کشور آسیب وارد کند نیروهای مسلح آماده جانفشانی بوده و در این مسیر آبروی خود را هم هدیه می‌کنند.

ارجاع سنجش برخی از نوآموزان ماهنشان به مرکز استان

معاونت آموزش، آموزش و پرورش شهرستان ماهنشان با بیان اینکه نو آموزانی که در سنجش نمره لازم دریافت نکرده‌اند جهت تست تخصصی به استان ارجاع داده شدند، گفت: برخی از نو آموزان ماهنشانی جهت تست تخصصی به مرکز استان ارجاع داده شدند.

محصولات گلخانه‌ای زنجان به اروپا صادر می‌شود

مدیر شهرک‌های کشاورزی استان زنجان گفت: اخیرا مجوز صادرات محصول گلخانه‌ای استان به کشور‌های عضو اتحادیه اروپا دریافت شده و صادرات به این کشور‌ها در دستور کار قرار دارد.