logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷

مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی بیدار شده‌اند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم دنیا شاهد اتفاقات و جنایات رژیم صهیونیستی هستند و به عبارتی مردم دنیا بیدار شده‌ و علیه این رژیم غاصب به پا خواسته‌اند.

سرویس مدارس زنجان ساماندهی می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه تعرفه‌ سرویس مدارس پس از بررسی‌های لازم تا پایان خردادماه مشخص خواهد شد گفت: امسال سرویس مدارس در استان با بهره‌گیری از سامانه سراسری سپند ساماندهی می‌شود.

محکومیت آجیل فروش متخلف در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: فروشنده گران‌فروش آجیل در زنجان به پرداخت جریمه نقدی 830 میلیون ریال محکوم شد.

۵۷ درصد مسکن روستایی ابهر مقاوم شدند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر گفت: مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان ابهر به ۵۷ درصد رسیده است.

1014 نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی تخصیص پروژه شدند

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، گفت: از این تعداد یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه شدند.

اجرای 9 طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 9 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

جذب ۱۵۸۴۵ مشترک در شرکت گاز زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات، رفاه اجتماعی و عمومی در سال گذشته 15 هزار و 845 مشترک جدید شهری و روستایی در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی در شرکت گاز زنجان جذب شده است.

کنکور سراسری بدون هیچ تخلفی در زنجان برگزار شد

نماینده آزمون سراسری و سازمان سنجش در استان زنجان با بیان اینکه آزمون سراسری از 6 و7 اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور و همچنین در استان زنجان برگزار شد گفت: خوشبختانه در این آزمون هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و آزمون سراسری نوبت اول را به خوبی برگزار کردیم.