logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۱۲۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

فلسطین در برابر معامله سازشکارانه دشمنان اسلام با قدرت ایستادگی می‌کند

فلسطین-در-برابر-معامله-سازشکارانه-دشمنان-اسلام-با-قدرت-ایستادگی-می‌کند

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه روز قدس یک روز جهانی است و پیام آشکاری برای جهان دارد و آن هم این است که اسلام زیر بار ظلم نمی‌رود گفت: فلسطین در برابر معامله سازشکارانه دشمنان اسلام مانند معامله قرن با قدرت ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره و اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس اعتراضی است به ظالمان و جنایتکاران و حمایت از مستضعفان و مظلومان که ریشه اعتقادی دارد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مظلون و اعتراض به جنایات پیام قرآن، کلام ائمه و پیامبران معصوم و سیره امامان است، تصریح کرد: خط اصلی زندگانی حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالمان است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه نشانه مسلمانی مبارزه با ظلم و ظالم و حمایت از مظلومان است، یادآور شد: ابر قدرتهای زیادی همانند غرب در تاریخ وجود داشت که از ظلم و ظالم حمایت کرده‌اند ولی نتوانسته‌اند در مقابل جبهه حق ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر کشورها همراه با غرب در هشت سال جنگ تحمیلی از صدام حمایت کردند تا انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند، گفت: باز هم حق ماند ظلم از بین رفت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه لبنان، عراق، سوریه، بحرین و یمن خاکریز اول مقاومت هستند، اظهار داشت: قطعاً فلسطین مرکز اسلام و قدس شریف قبله اول مسلمان با قدرت ایستادگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند، آینده از آن فلسطین و جبهه مقامت است‌، عنوان کرد: وعده الهی نزدیک است و غده سرطانی از بین خواهد رفت.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه امام خمینی‌(ره) فرموده‌اند روز قدس روز اسلام و بسیج عمومی است و امیدوارم این بسیج عمومی مقدمه‌ای برای تشکیل بسیج مستضعفان جهان باشد، افزود: روز قدس فقط روز فلسطین نیست و روز امت اسلامی و روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: روز قدس یک روز جهانی است و پیام آشکاری برای جهان دارد و آن هم این است که اسلام زیر بار ظلم نمی‌رود حتی اگر این ظلم از پشتوانه بزرگترین و قدرتمند‌ترین دولت‌های عالم بهره‌مند شده باشد.

آیت آلله خاتمی با بیان اینکه 14‌خرداد ماه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب است، تصریح کرد: امام خمینی‌(ره) یک ابر مرد بود که بزرگترین انقلاب را با مایه دینی، اسلامی و قرآنی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه 15 خرداد ماه میراث ارزشمند امام خمینی(ره) است، خاطر نشان کرد: 15 خرداد ماه روز اسلام است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر