logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۰۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

وحدت مردم موجب تحقق بیانیه گام دوم می شود/ امدادگران در شادی ‌مردم شریک هستند

وحدت-مردم-موجب-تحقق-بیانیه-گام-دوم-می-شود-امدادگران-در-شادی-‌مردم-شریک-هستند

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: یانیه گام دوم انقلاب هم به امید خدا سپری خواهد شد و تحقق این امر مهم نیازمند همراهی مردم و وحدت است.

به گزارش موج رسا;آیت‌الله علی خاتمی شامگاه شنبه در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور اظهار داشت:ضروری است برنامه ریزی ها برای عید نوروز با ظرافت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه در این ایام مسافرت ها به صورت قابل ‌توجهی افزایش می ‌یابد،خاطرنشان کرد: در این میان امداد گران هلال احمر علاوه بر اینکه امدادرسانی می‌ کنند کارهای فرهنگی هم انجام می ‌دهند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تسکین آلام بشری از سوی امداد گران انجام می شود، افزود: جوانان داوطلب در این طرح به مردم خدمات رسانی می کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان با بیان اینکه کارهای خوب و ارزشمندی توسط امداد گران هلال‌ احمر انجام می ‌شود،خاطرنشان کرد: امدادگران در شادی ‌های مردم هم شریک هستند

آیت الله خاتمی بابیان اینکه امکانات و زیرساخت ‌های کشور با چهل سال قبل فرق کرده است، بیان داشت: قبل از انقلاب امکانات خوبی در سطح کشور و به تبع در استان زنجان وجود نداشت اما امروز امکانات خوبی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۹۰ درصد جاده‌ های روستایی استان زنجان آسفالت شده است، تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ ها خودکفا شده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان با اشاره به کسب توفیقات در حوزه بهداشت و درمان و آموزش،گفت: خوشبختانه مدیریت جمعیت هلال احمر کارهای خوبی در بحث امداد و نجات استان زنجان انجام داده است.

وی بابیان اینکه ایران از قدرت منطقه‌ ای به قدرت جهانی تبدیل ‌شده است، گفت: خوشبختانه این مهم با ایستاده گی و ولایتمداری ملت بزرگ ایران محقق شده است.

نماینده ولی ‌فقیه در استان زنجان یادآور شد:مردم ایران گام اول انقلاب را با سلامتی و با همراهی ملت پشت سر گذاشته اند و گام دوم انقلاب هم به امید خدا سپری می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر