logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۰۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد؛

ضرورت توجه گروه های اندیشه ورز و دانشگاهیان به بیانیه گام دوم انقلاب/نظارت بر بازار افزایش یابد

ضرورت-توجه-گروه-های-اندیشه-ورز-و-دانشگاهیان-به-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-نظارت-بر-بازار-افزایش-یابد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: گروه ‌های اندیشه‌ ورز و دانشگاهیان در خط اول و صاحب نظران در گام بعدی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به سفر بشار اسد به تهران،اظهار داشت: این سفر به منظور قدردانی از مردم، مدافعان حرم و مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اقدام بشار اسد دارای پیام های متعددی است، بیان داشت: این موضوع نشان می دهد مقاومت همواره تاثیرگذار بوده و تصورات آمریکایی ها در خصوص سوریه محقق نشده است.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه آمریکا جایگاهی در سوریه ندارد، تصریح کرد: تحلیل های سادلوحانه ای در خصوص کمک ایران به سوریه انجام می شود که در حالی  همه باید بدانند که داعش برای شکست نظام اسلامی تشکیل شده بود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: ایران کمک های مستشاری خود را به این دلیل که عقل و ایمان حکم می کرد به سوریه انجام داد چرا که اگر این کمک ها نبود باید با داعش در ایران می جنگیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مقاومت همواره هزینه دارد و امروز نتیجه این هزینه دهی را مشاهده می کنیم.

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری،بیان داشت: این بیانیه نقشه راه و ریلی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی برضرورت همت گروه ‌های اندیشه‌ ورز و دانشگاهیان در خط اول و صاحب نظران در گام بعدی برای اجرای این بیانیه تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بخش های مختلف به موضوعات تاکید کرده اند.

خطیب جمعه زنجان توجه جدی به اقتصاد مقاومتی را یکی از بندهای این بیانیه عنوان کرد و افزود: باید دقت بیشتری در این موضوع شود.

آیت‌الله خاتمی فعالیت گروه‌های نظارت در سطح بازار را کافی ندانست و گفت: باید در آستانه نوروز این نظارت ها با  قاطعیت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد:ضروری است با احتکار، قاچاق و گرانفروشی برخوردهای لازم انجام شده و با متخلفان برخورد کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به فداکاری مردم در دوران جنگ تحمیلی که موجب عدم جدایی خاک از ایران شد،تصریح کرد: در نتیجه این فداکاری بعداز پیروزی انقلاب حتی یک وجب از ایران جدا نشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر