logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۰۰۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر توسعه بازرگانی جهادكشاورزي استان زنجان:

گوشت مورد نياز ايام عيد بازار زنجان ذخيره سازي شده است/ برنج و شكر با هدف تنظيم بازار در زنجان توزيع مي‌شود

گوشت-مورد-نياز-ايام-عيد-بازار-زنجان-ذخيره-سازي-شده-است-برنج-و-شكر-با-هدف-تنظيم-بازار-در-زنجان-توزيع-مي‌شود

مدیر توسعه بازرگانی جهادكشاورزي استان زنجان با اشاره به ذخيره اقلام مورد نياز بازار زنجان براي ايام پاياني سال گفت: برنج و شكر با قيمت مصوب دولتي با هدف تنظيم بازار در زنجان توزيع مي‌شود

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از توزیع گسترده برنج و شکر با هدف تنظیم بازار ایام عید در سراسر استان خبر داد و اظهار كرد: در حال حاضر انواع برنج وارداتی با مباشرت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با قیمت 4 هزار و 500 تا 6 هزار تومان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های بزرگ و صنوف منتخب در سطح استان در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

وي تصريح کرد: استمرار توزیع برنج تنظیم بازار در استان سبب شده قیمت انواع برنچ‌های وارداتی در بازار روند کاهشی به خود بگیرد.    

مدیر توسعه بازرگانی جهادكشاورزي استان زنجان خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش تقاضا در ایام پایانی سال توزیع شکر با نرخ تنظیم بازار نیز از طریق فروشگاه‌های مذکور به صورت گسترده از چند روز آینده در استان آغار خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه به منظور تامین شکر واحدهای صنفی و صنعتی و زنبورداران استان سهمیه‌ای جداگانه لحاظ و توزیع خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود با تامین و توزیع شکر در استان، نرخ این کالا و فرآورده‌های مرتبط در بازار منطقی شود.

وي با اشاره به توزیع گوشت قرمز به صورت مستمر در استان زنجان تصریح کرد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه‌های وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت روند توزیع گوشت گوساله منجمد با تغییر شیوه توزیع، هدفمند خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی جهادكشاورزي استان زنجان تصریح کرد: هم‌اکنون حجم قابل توجهی انواع گوشت توسط شرکت پشتیبانی امور دام تامین و ذخیره‌سازی شده است که به زودی با دستورالعمل جدید در استان زنجان همزمان با کل کشور توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی اخیر، تامین گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام گرفته و توزیع و نظارت با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

جعفری خاطر نشان كرد: با توزیع گوشت ذخیره‌سازی شده طی روزهای آتی پیش‌بینی می‌شود نیاز جامعه هدف به گوشت قرمز با نرخ تنظیم بازار در ایام پایانی سال تامین شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر