logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۶۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ارائه خدمات نوروزی به ۳۸ هزار مسافر

ارائه-خدمات-نوروزی-به-۳۸-هزار-مسافر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در ۱۴ روز گذشته ۳۸ هزار و ۳۰۴ مسافر نوروزی در قالب طرح‌های مختلف از هلال احمر این استان خدمات دریافت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر زنجان، حکمت‌اله هاشمی اظهار کرد: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار هم راه تان هستیم از ۲۴ اسفند سال گذشته در حوزه‌های خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان آغاز شده و روند ارائه خدمات در این استان تا 17 فروردین سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: خدمات امدادی در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، داوطلبانه و درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال‌ احمر استان زنجان جریان دارد.

وی گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان هشتمین روز از فروردین سال‌جاری تیم‌های عملیاتی در قالب 49 تیم 132 نفره به هموطنان متاثر از حوادث خدمات ارائه داده‌اند.

هاشمی ادامه داد: نجاتگران در این عملیات‌ها موفق به انتقال چهار مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی پنج نفر و رهاسازی 6 گرفتار در داخل خودرو کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: در 33 عملیات امدادرسانی 26 دستگاه آمبولانس و ست نجات هیدرولیک به‌کارگیری شده است.

وی گفت: با حضور ۵۳۹ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان ۱۷ هزار و ۸۸۰ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره‌مند شدند.

هاشمی پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره‌مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه را از طرح.های مختلف خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برپایی هفت پست ثابت آموزشی در سطح استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و تاکید کرد: توسط ۱۲۶ مربی داوطلب آموزشی یک‌هزار و ۴۳۹ مسافر نوروزی در ۱۴ روز گذشته از اجرای طرح نوروزی از آموزش‌ها، کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره.مند شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه درمانگاه، داروخانه در زنجان و مراکز توانبخشی در شهرهای زنجان، ابهر و طارم در تعطیلات نوروز خدمات ارائه می‌دهند، گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز گذشته ۱۲ هزار و ۱۰۹ نفر نیز از خدمات مختلف این واحدها بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر