logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۶۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ در گفتگو با موج‌رسا:

افزایش جرائم رانندگی با صدور ابلاغیه جدید اعمال می‌شود

افزایش-جرائم-رانندگی-با-صدور-ابلاغیه-جدید-اعمال-می‌شود-
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه راهور ناجا ۲۵ فروردین ماه سالجاری اعلام شده بود فعلا از طرف دولت اجرای آن ابلاغ نشده است گفت: افزایش جرائم رانندگی با ابلاغیه از سوی راهور قابل اجرا است.

سید پیمان شبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق ماده۲۲ میزان جریمه‌های نقدی مقرر که متناسب با افزایش یا کاهش تورم بوده و هر سه سال یک بار بنا به پیشنهاد نیروی انتظامی و تأیید وزارتخانه‌های دادگستری، کشور و راه و ترابری و تصویب هیأت وزیران قابل تعدیل است اظهار کرد: افزایش جریمه‌ها که تاریخ پیشنهادی راهور ناجا ۲۵ فروردین ماه سالجاری اعلام شده بود فعلا از طرف دولت اجرای آن ابلاغ نشده و فعلا تا زمانی که ابلاغ صورت نگیرد قابل اجرا نیست‌.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه زمانی که ابلاغیه از طریق پلیس راهور اعلام شود و هر زمان که ابلاغيه صورت گیرد دستور قابل اجرا است ابراز کرد: از سال ۹۶ به بعد در مورد افزایش جرائم رانندگی دستوری صادر نشده و میزان جرائم بازدارندگی خود را از دست داده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود که از بروز تصادفات در اثر عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی جلوگیری شود.

شبیری عنوان کرد: چند سالی بود که پلیس راهور فراجا درباره طرح مذکور پیشنهاداتی به مجلس ارائه داده بود که امسال عملی شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر