logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۶۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف بيش از 9 کيلوگرم ترياک از سواری پراید در زنجان

کشف-بيش-از-9-کيلوگرم-ترياک-از-سواری-پراید-در-زنجان-
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی عمليات مشترک با پليس گيلان از کشف مقدار 9 کيلو و 710 گرم ترياک از زاپاس سواری پرايد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ بابائی  رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان زنجان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پی هم افزايی پليس مبارزه با مواد مخدر استان با پليس گيلان، انتقال مواد مخدر از جنوب کشور در محورهای مواصلاتی استان محرز و دستگيری قاچاقچيان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وي افزود: در اين راستا با تشکيل 4 اکيپ عملياتی توسط پليس مبارزه با مواد مخدر استان پايش خودروهای عبوری در محور زنجان _ قزوين به صورت نامحسوس انجام شد.

بابائی ادامه داد: با تلاش ماموران يک دستگاه سواري پرايد و يک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به قاچاقچيان مواد توقيف که در بازرسی از خودرو پرايد مقدار 9 کيلو و 710 گرم مواد مخدر از نوع ترياک از زاپاس خودرو کشف گرديد که از اين مقدار قدرالسهم پليس زنجان 4 کيلو و 855 گرم ضبط شد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان تصريح کرد: با دستور مقام قضائی دو نفر قاچاقچی مواد روانه زندان شده و هر دو خودرو متعلق به سوداگران مرگ به پارکينگ منتقل شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر