logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر خبر داد:

بازدید ۵۴۰۰ نفر از اماکن مذهبی ابهر

بازدید-۵۴۰۰-نفر-از-اماکن-مذهبی-ابهر
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر گفت: قریب به ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از اول فروردین تا به امروز از اماکن مقدس و یا بناهای امامزادگان بازدید کردند.

امیر علی‌محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: اقدامات انجام شده در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نشان می‌دهد که این ستاد عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مسافران داشته است، برخی از ادارات ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات ارائه کرده‌اند. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه هرچند محدودیت‌های مالی و امکانات داشتیم، گفت: ولی این ستاد در سال‌جاری به صورت یکپارچه مانند شبکه‌ای عمل کرد که به مردم به نحو شایسته خدمات ارائه دهد و باعث شور و نشاط اجتماعی شد.

علی‌محمدی تصریح کرد: قریب به ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از اول فروردین تا به امروز از اماکن مقدس و یا بناهای امامزادگان از جمله امامزاده یعقوب، امامزاده اسماعیل، امامزاده اسحاق و ... بازدید کرده‌اند که آمار بسیار خوبی را در این چند روز اخیر به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر گفت: ۱۳۰ نفر گردشگر از موزه باستان‌شناسی ابهر بازدید کرده‌اند که در این میان توریست خارجی نیز به چشم می‌خورد.

علی‌محمدی تصریح کرد: جاذبه‌های تاریخی و باستانی ابهر شامل ۱۷ اماکن تاریخی و گردشگری از جمله جاذبه‌های طبیعی این شهرستان است که با توزیع بروشور و QRکد به مسافران نوروزی و گردشگران معرفی می‌شوند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ابهر اظهار داشت: وجود آثار تاریخی، موزه باستان‌شناسی، امامزادگان و جاذبه‌های طبیعی موجب شده تا هر سال ابهر پذیرای بی‌شماری از گردشگران داخلی باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر