logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۲

اخبار ویروس کرونا

58 مورد بستری ناشی از بیماری کرونا در استان زنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان گفت: در حال حاضر 58 مورد بستری فعلی و فوت یک مورد ناشی از بیماری کرونا در استان زنجان گزارش شده است.

بستری 29 بیمار کرونایی در استان زنجان/ ۳ شهرستان زنجان در وضعیت نارنجی قرار گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان زنجان گفت: در حال حاضر 29 مورد ابتلا به بیماری کرونا در استان زنجان گزارش شده است.

بستری 37 بیمار کرونایی در استان زنجان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان زنجان گفت: در حال حاضر 37 مورد ابتلا به بیماری کرونا در استان زنجان داشتیم.

آمار کرونا در زنجان روند صعودی به خود گرفته است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه آمار کرونا در استان زنجان رو به صعود است گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید فراموش شود متاسفانه مردم به این امر کمتر اهمیت می‌دهند.

درصد واکسیناسیون دوز چهارم کرونا در زنجان فاجعه بار است/ ۴ شهرستان استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی ۴ شهرستان استان زنجان گفت: درصد واکسیناسیون مردم در نوبت چهارم فاجعه بوده و تنها ۲.۳ درصد از مردم واکسن دوز چهارم کرونا را دریافت کرده‌اند.

مردم به شایعات در مورد عوارض واکسن کرونا توجه نکنند/شهریور ماه به پیک هفتم کرونا خواهیم رسید

معاون وزیر بهداشت و رئیس انستیتو پاستور ایران، با توجه به شایعات عوارض واکسن کرونا، گفت: مردم نباید به شایعات توجه کنند زیرا به هیچ عنوان درست نیست و همچنین هیچ واکسن تاریخ گذشته‌ای در کشور وجود ندارد و تزریق نشده است.

کمتر از یک درصد جمعیت استان زنجان دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند/ از ۱۵ مرداد ارائه خدمات به اصناف به شرط تزریق ۳ دوز واکسن ارائه می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه مدیریت هوشمند کرونا در دوره‌ قبل موفقیت آمیز بود بر همین مبنا از ۱۵ مرداد ماه جاری تمام خدمات در سامانه ایران من برای اصناف مختلف به شرط تزریق حداقل ۳ دوز واکسن کرونا ارائه خواهد شد.

آمار مبتلایان به کرونا روزانه در حال افزایش است/ سویه جدید کرونا قسمت‌های تحتانی ریه را درگیر می‌کند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: موج هفتم با شیوع سویه‌های BA۴ و BA۵ آغاز شده است و این سویه از کرونا قسمت‌های تحتانی ریه را درگیر می‌کند و علائم شدیدتری بروز می‌دهد.

غفلت در موج هفتم کرونا آسیب‌های جبران ناپذیری در پی خواهد داشت/۳۲ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: موج ششم کرونا سرعت سرایت بالایی داشت و با همین سرعت نیز به دلیل کنترل پایین آمد اما اگر در موج هفتم کوتاهی و غفلت انجام شود، آسیب‌های جبران ناپذیری در استان و کشور به دنبال خواهد داشت.

مسئولان بی‌توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده‌اند/قرارداد پرستاران تجمع کرده در مقابل استانداری زنجان تمدید شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در رابطه با رعایت دستورالعمل بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مسئولان و شهروندان غفلت شد، گفت: متاسفانه پس از موج ششم، مسئولان نیز در جلسات رسمی از ماسک استفاده نمی‌کنند با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت، مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.