logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۹۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

آمار کرونا در زنجان روند صعودی به خود گرفته است

آمار-کرونا-در-زنجان-روند-صعودی-به-خود-گرفته-است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با بیان اینکه آمار کرونا در استان زنجان رو به صعود است گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید فراموش شود متاسفانه مردم به این امر کمتر اهمیت می‌دهند.

مشهود تقیلو در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان باعث رنگ بندی‌هایی در اکثر  نقاط استان شده است اظهار کرد: با اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج شهرستان از استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی هستند که سه شهرستان دیگر در وضعیت آبی قرار گرفت. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه بستری‌های فعلی در استان زنجان 29 نفر است گفت: تعداد بستری‌های جدید 11 نفر و تعداد افراد مثبت بستری روز 5 نفر است. 

وی افزود: تعداد افراد فوت تزایدی 1951 نفر گزارش شده است. که تعداد فوتی‌ها صفر بوده و تعداد 9 نفر دارای مثبت سرپایی روز است.    

وی خاطر نشان ‌کرد: شهرستان‌های ابهر، ایجرود، خرم‌دره، طارم و ماهنشان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است و لازم به ذکر است زنجان، خدابنده و سلطانیه در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر