logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۷۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

کمتر از یک درصد جمعیت استان زنجان دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند/ از ۱۵ مرداد ارائه خدمات به اصناف به شرط تزریق ۳ دوز واکسن ارائه می‌شود

کمتر-از-یک-درصد-جمعیت-استان-زنجان-دوز-یادآور-واکسن-کرونا-را-تزریق-کرده‌اند-از-۱۵-مرداد-ارائه-خدمات-به-اصناف-به-شرط-تزریق-۳-دوز-واکسن-ارائه-می‌شود-
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه مدیریت هوشمند کرونا در دوره‌ قبل موفقیت آمیز بود بر همین مبنا از ۱۵ مرداد ماه جاری تمام خدمات در سامانه ایران من برای اصناف مختلف به شرط تزریق حداقل ۳ دوز واکسن کرونا ارائه خواهد شد.

مشهود تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا در طول چهار هفته گذشته در بیماران بستری و سرپایی تقریبا ۹ برابر شده است.

وی با بیان اینکه طبق تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، در استان مراکز تجمیعی واکسیناسیون در همان محل قبلی و یا نزدیک به همان محل دوباره دایر خواهد شد، افزود: واکسیناسیون در روستا‌ها در مراکز بهداشت انجام خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان زنجان ۷۹۰ هزار نفر باید دوز یادآور تزریق کنند، گفت: کمتر از یک درصد این جمعیت دوز یادآور را تزریق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از تصمیمات ستاد کرونا استان اطلاع‌رسانی برای تزریق این دوز از واکسن است، عنوان کرد: محدودیت‌هایی به ویژه برای برگزاری مراسم آیینی و مذهبی وجود دارد و نباید در فضای بسته برگزار شود، در صورتی که فضا بسته است باید فاصله ۲ متری و ماسک رعایت شود.

تقی‌لو با بیان اینکه هر فردی که دوز اول، یا دوم و یا سوم را تزریق کرده باشد بايد ۶ ماه بعد نسبت به تزریق دوز یادآور اقدام کند، خاطر‌نشان کرد: تمام واکسن‌ها در دسترس است و محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه مدیریت هوشمند کرونا در دوره‌ قبل موفقیت آمیز بود بر همین مبنا از ۱۵ مرداد ماه جاری تمام خدمات در سامانه ایران من برای اصناف مختلف به شرط تزریق حداقل ۳ دوز واکسن کرونا ارائه خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر