logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۶۴۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

واکسیناسیون حجاج زنجانی آغاز شد

واکسیناسیون-حجاج-زنجانی-آغاز-شد
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: واکسیناسیون مننژیت زائران حجاج این استان توسط هلال احمر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، جواد خرم گفت: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج در شهرستان زنجان آغاز و در حال انجام است.

وی تاکید کرد: زائران می‌توانند طبق برنامه‌ریزی و اعلام کاروان‌ها و با در دست داشتن کارت ملی از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۳ شب با مراجعه به درمانگاه هلال احمر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: زائران پس از تزریق، کارت زرد رنگ دریافت و باید به کاروان تحویل دهند. 

خرم خاطرنشان کرد: معاینه یک‌هزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: یک‌هزار و 260 زائر سال آینده عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و 300 واکسن مننژیت پیش‌بینی و وارد زنجان شده است.

وی افزود: واکسیناسیون حجاج در شهرستان‌های ابهر و خدابنده انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر