logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

عملیات طوفان‌الاقصی شکستی حیثیتی برای رژیم صهیونیستی است

عملیات-طوفان‌الاقصی-شکستی-حیثیتی-برای-رژیم-صهیونیستی-است
امام جمعه ابهر گفت: حماس سه رکن رژیم صهیونسیتی را زیر پا گذاشته جنگ را داخل اسرائیل برد، شهروندان اسرائیلی را به اسیری گرفت و جنگ فرسایشی شش ماهه را به راه انداخته است، رژیم صهیونیستی در این شش ماه چیزی به دست نیاورده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا و پرهیزکاری گفت: حدود شش ماه از طوفان‌الاقصی می‌گذرد، امروز آنچه که ما شاهد هستیم این است که جنایت، کشتار، گرسنگی، تشنگی و فشار مضاعف به این ملت مظلوم غزه را در حال وقوع است و از پیروزی‌هایی که این عملیات طوفان‌الاقصی انجام داد گاهی غافل می‌شویم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به پیروزی بسیار بزرگ در این عملیات گفت: بعضی افراد شیطنت می‌کنند و در این جنگ رسانه‌ای ایمان و مقاومت ما را هدف قرار دادند و این عملیات را اشتباه دانسته و اعلام می‌کنند وضعیت الان فلسطینی‌ها به خاطر این عملیات است‌.

مرادپور افزود: قضیه فلسطین یک قضیه‌ای نیست که از پانزده مهر شروع شده و هیچ سابقه قبلی نداشته باشد، بیش از ۷۰ سال است که این رژیم خاک و مملکت این مردم را اشغال کرده و همیشه جنگ و درگیری بوده است.

این مسئول با بیان اینکه هدف این رژیم این است که فلسطینی‌ها را به کشورهای دیگر کوچ دهد، گفت: فلسطینی‌ها پیش‌دستی کردند و تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شد و این پیروزی از ثمرات عملیات طوفان‌الاقصی است.

امام جمعه ابهر با اشاره به سخنان گوریون بنیان‌گذار رژیم جعلی صهیونیستی گفت: او اعلام کرده بود ما سه کن داریم اگر این سه رکن در طول تاریخ به هم بخورد ما شکست خواهیم خورد، اولین رکن این است که اسرائیل باید برای همیشه بازدارندگی دفاعی امنیتی داشته باشد و هیچ کشوری نباید تصور حمله به ما را در ذهنش داشته باشد، دومین رکن این است که حمله را به داخل زمین دشمن بکشید و نگذارید در زمین ما بازی صورت بگیرد و سریع ضربه بزنید و برگردید ما جنگ فرسایشی نمی‌بتوانیم انجام دهیم و باید پیروز برگردیم و سومین رکن این است که شهروندان اسرائیلی همیشه باید از جنگ به دور باشند، جنگ را نظامی‌ها باید انجام بدهند و شهروندان ما باید در امنیت کامل باشند.

حجت‌الاسلام مرادپور تصریح کرد: الان شاهد هستیم که حماس سه رکن رژیم صهیونسیتی را زیر پا گذاشته، جنگ را داخل اسرائیل برد، شهروندان اسرائیلی را به اسیری گرفت و جنگ فرسایشی شش ماهه را به راه انداخته است، رژیم صهیونیستی در این شش ماه چیزی به دست نیاورده است، کشتن انسان‌ها پیروزی نیست، همینطور که کشته دادن شکست نیست.

خطیب نماز جمعه ابهر گفت: حماس از همان روز اول به هدف خود رسید و سه رکن رژیم جعلی صهیونیستی را به هم زد و ضربات سهمگین به امنیت، سیستم دفاعی و سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر