logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۴۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سامانه بارشی جدیدی وارد استان زنجان می‌شود

سامانه-بارشی-جدیدی-وارد-استان-زنجان-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در طول 2 روز آینده شرایط جوی برای استان زنجان پایدار پیش‌بینی شده است گفت: یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی وارد استان زنجان می‌شود.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: امروز آسمان استان قسمتی ابری تا ابری خواهد بود که گاهی با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه خواهد شد و احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با خروج این سامانه از منطقه روزهای پایانی هفته و همین‌طور روز شنبه هفته آینده شرایط جوی نسبتا پایداری در استان حاکم خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: از اواخر وقت روز شنبه هفته آینده سامانه بارشی دیگری به منطقه وارد می‌شود که افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت باد را سبب خواهد شد و رگبار باران و رعدوبرق برای روزهای یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی می‌شود. 

محمدی با بیان اینکه از ظهر روز جمعه دمای هوا افزایشی خواهد بود، تاکید کرد: طی شبانه روز گذشته خیرآباد با دمای هوای منفی چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و چورزق با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی دو و ۱۲درجه، ابهر دو و ۱۵درجه، قیدار ۱ و ۱۲درجه، آب‌بر هفت و ۱۵درجه، خرمدره ۲ و ۱۵ درجه، خدابنده چهار و ۹درجه، گرماب یک و ۱۴درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۲درجه و ماهنشان دو و ۱۶درجه و ایجرود منفی یک و ۱۲درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ ]
ما زمانی که بخوایم مسافرت بریم هواشناسی فقط سایت شما رو چک میکنیم دستتون درد نکنه
فرم ارسال نظر