logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۹۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان:

آبرساني به 40 روستاي استان زنجان با تانكر/ عمليات آبرساني به روستاها تنها با يك تانكر انجام مي‌شود

آبرساني-به-40-روستاي-استان-زنجان-با-تانكر-عمليات-آبرساني-به-روستاها-تنها-با-يك-تانكر-انجام-مي‌شود

مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان با اشاره به اينكه امسال آبرساني به 40 روستاي استان زنجان از طريق تانكر انجام شد گفت: در سطح استان تنها يك تانكر براي آبرساني سيار داريم.

رضا كابلي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مشکل تانکر جهت آب رسانی به روستاهایی که مشکل آب شرب دارند اظهار کرد: اعتباری برای تامین تانکر نتواستیم تهیه کنیم ولی برای حل مشکل از تانکر استانداری استفاده میکنیم.

وي در پاسخ به سوالی به مشکل بهداشتی بودن تانکرهای آبرسانی افزود: تانکری که در استان زنجان به منظور تامین آب شرب استفاده می‌شود کاملا بهداشتی بوده و در این راستا مشکلی وجود ندارد.

مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان بیان کرد: از تانکرهای سپاه که مختص آب شرب بوده برای آب‌رسانی به روستاها نيز استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: امسال نیز برای 40 روستای استان زنجان كه در تابستان با مشكل آب مواجه بودند به روش آبرساني سیار انجام شد.

كابلي افزود: عمده مشکل کمبود آب در استان روستاهاي شهرستان زنجان و خدابنده است.

وی بیان کرد: تامین تانکر ویژه شرکت آب روستایی در برنامه بوده و تلاش میکنیم در سال آینده با استفاده از اعتبارات بحران نسبت به خرید یک دستگاه تانکر اقدام کنیم.

مديرعامل شركت آب فاضلاب روستايي استان زنجان بیان کرد: به دلیل بالا بودن اجاره بها امکان اجاره تانکر برای حل مشکل آب روستاها وجود ندارد.

وی عنوان کرد: سالانه 17 میلیون تومان جهت استفاده از تانکر استانداری نيز پرداخت می‌کنیم.

كابلي بیان کرد: استانداری یک تانکرد دیگر هم دارد که قرار است در اختیار شرکت قرار دهد که اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات قابل حل است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر