logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۹۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

بیش از 40 میلیارد تومان از بدهی‌های کارخانه فولاد ایجرود تسویه شد/ به کارگیری بالای 700 نیرو با تکمیل خط تولید

بیش-از-40-میلیارد-تومان-از-بدهی‌های-کارخانه-فولاد-ایجرود-تسویه-شد-به-کارگیری-بالای-700-نیرو-با-تکمیل-خط-تولید

رئیس سازمان صمت استان زنجان‏ گفت: بیش از 40 میلیارد تومان از بدهی‌های کارخانه فولاد ایجرود تسویه شد‏.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد ایجرود اظهار کرد: اصلی‌ترین مشکل فولاد این است که اکنون این کارخانه در زمینه چدن فعالیت دارد و به همین دلیل در توجیه اقتصادی کمی به مشکل برخورده است.

وی ابراز کرد: این کارخانه اولویت خود را در این قرار داده تا تجهیراتی را وارد کرده و چدن را تبدیل به فولاد کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه فعالیت کنونی فولا ایجرود با توجه به حجم سرمایه‌گذاری توجیه ندارد، عنوان کرد: به طور یقین خط فولاد باید در این کارخانه تکمیل شود.

وی با اشاره به راه اندازی واحد کنسانتره آهن در کارخانه فولاد ایجرود گفت: راه اندازی این واحد در برنامه ما وجود نداشت اما مدیریت کاخانه با توجه به وضعیت بازار تصمیم به راه اندازی این واحد گرفته است.

فغفوری با بیان اینکه پیگیر مشکلات کارخانه فولاد ایجرود خواهیم بود، افزود: انتظار ما این است که بالای 700 نفر در این کارخانه مشغول فعالیت شوند.

وی با اشاره به اینکه به کارگیری 100 یا 200 نفر در کارخانه فولاد ایجرود برای ما قابل قبول نیست، تصریح کرد: کل شرکت فولاد ایجرود به یک سرمایه گذار جدید چینی واگذار شده است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: سرمایه گذار جدید چینی بالای 40 میلیارد تومان از بدهی‌های دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی را به صورت کامل تسویه کرده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر