logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۹۴۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

گروه های سرود بچه های مسجد در زنجان راه اندازی می شود

گروه-های-سرود-بچه-های-مسجد-در-زنجان-راه-اندازی-می-شود

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،گروه های سرود بچه های مسجد راه اندازی می شود.

حجت الاسلام یارمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در استان زنجان ۳۴۰ باب کانون دارای مجوز از ستاد عالی است که ۳۲۰ باب از این کانون ها در سامانه بچه های مساجد ثبت شده اند.

وی ادامه داد: اساسنامه ستاد عالی کانون های مساجد به تصویب رسید و منتظر افق های روشنی برای کانون های مساجد هستیم.

حجت الاسلام یارمحمدی به اجرای گروه سرود ٤٠ هزار نفری در کل کشور همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به کشور اشاره کرد و گفت: به همین منظور دوره های آموزشی سرود در بین اعضای کانون های مساجد اجرا می شود.

وی به اثرگذاری سرود در ابتدای انقلاب و آثار آن اشاره کرد و گفت: از همین رو ستاد عالی کانون های مساجد در تلاش است تا با احیای سرودهای انقلابی این اثرگذاری را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منصه ظهور بگذارد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه ٣٤٠ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان فعال است، ادامه داد: سامانه بچه های مساجد در راستای ساماندهی کانون های مساجد در کشور فعال شده است و در استان زنجان اسامی ٦ هزار نفر از مدیران و اعضای کانون های مساجد استان ثبت شده است.

وی گفت: کلاسهای اوقات فراغت در ٢٨٠ باب کانون در سطح استان برگزار شده است.

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای شبکه سازی و انسجام بخشی به فعالیت های کانونهای فرهنگی هنری مساجد سامانه جامعی را طراحی نموده تحت عنوان «بچه های مسجد» که کلیه کانون‌هایی که دارای مجوز فعالیت از طرف ستادعالی می باشند می بایست در این سامانه ثبت شوند تا گامی به سوی شبکه سازی و انسجام این کانونها شکل گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر