logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۹۰۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان در گفت‌وگو با موج رسا:

برداشت سالانه ۲۰ کیلوگرم طلا از معدن طلای شهرستان ماهنشان/ افزایش و توسعه برداشت طلا از معدن توزلار ماهنشان دنبال می‌شود/ بزرگترین دغدغه مردم ماهنشان اشتغال جوانان است

برداشت-سالانه-۲۰-کیلوگرم-طلا-از-معدن-طلای-شهرستان-ماهنشان-افزایش-و-توسعه-برداشت-طلا-از-معدن-توزلار-ماهنشان-دنبال-می‌شود-بزرگترین-دغدغه-مردم-ماهنشان-اشتغال-جوانان-است

فرماندار ماهنشان با اشاره به وجود معدن طلا در این شهرستان گفت: افزایش و توسعه برداشت طلا از معدن توزلار ماهنشان دنبال می‌شود.

مجتبی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وجود معدن طلای توزلار در شهرستان ماهشنان اظهار کرد: سالانه حدود ۲۰ کیلوگرم طلا از این معدن برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون افزایش و توسعه برداشت طلا از معدن توزلار دنبال می‌شود، ابراز کرد: این معدن در بخش مرکزی شهرستان ماهنشان قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه معدن توزلار واقع در روستای قلعه جوق شهرستان ماهنشان قرار دارد، عنوان کرد: بر اساس اظهارات کارشناسان از هر تن سنگ معدن، سه گرم طلای خالص استحصال می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیار زیادی است، خاطرنشان کرد: شهرستان ماهنشان با معادن سرب و روی شناخته شده است اما وجود این معدن طلا نیز به نشان از وجود معادن غنی در این شهرستان است.

نوری با اشاره به وجود قلعه‌های تاریخی از جمله قلعه بهستان در شهرستان ماهنشان گفت: خانه‌های گردشگری را در برخی از روستا از محل اعتبارات دهیاری‌ها احداث کرده‌ایم.

وی با اشاره به احداث پل برای قلعه بهستان خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی‌های لازم در قلعه بهستان انجام شده است.

فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه از سال ۹۲ تاکنون ۹ میلیارد تومان در حوزه عمرانی دهیاری‌ها کارهایی را انجام دادیم، اظهار کرد: امسال ۷۰ هزار مترمربع معابر روستایی را از طریق قیریارانه‌ای بهسازی کردیم.

وی با بیان اینکه ۸۷ دهیاری در شهرستان ماهنشان داریم، افزود: در طول سه چهار سال آینده تمامی معابر روستاهای شهرستان ماهنشان را آسفالت‌ریزی و بهسازی خواهیم کرد.

نوری با اشاره به اینکه اشتغال جوانان اولویت اصلی شهرستان ماهنشان است، گفت: ما توانستیم تا به امروز چهار میلیارد تومان با کارمز ۶ درصد در حوزه‌های مختلف تسهیلات پرداخت کنیم که برای ۱۶۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

وی با بیان اینکه به دنبال تکمیل زنجیره تولید ماهی در شهرستان ماهنشان هستیم، ابراز کرد: بزرگترین دغدغه ما در شهرستان اشتغال جوانان است که به دنبال حل این معضل هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر