logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۷۳۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیئت مدیره شرکت پست:

راه اندازی طرح سیماک با مشارک 28 دستگاه اجرایی/ 476 میلیون مرسوله در سطح کشور جا به جا شده است

راه-اندازی-طرح-سیماک-با-مشارک-28-دستگاه-اجرایی-476-میلیون-مرسوله-در-سطح-کشور-جا-به-جا-شده-است

عضو هیئت مدیره شرکت پست با اشاره به راه اندازی سیستم طرح سیماک گفت: این طرح با مشارکت 28 دستگاه اجرایی عملیاتی می‌شود.

به گزارش موج رسا; فریبا مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سیماک اظهار کرد: این طرح سبب رضایتمندی مخاطبان و تسهیل امور می‌شود اظهار کرد: طرح سیماک دارای مزایای بسیار زیادی است که جلوگیری از تصرفات غیرمجاز از جمله آن به شمار می‎رود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح یکپارچه سازی اطلاعات اتفاق می‌افتد بیان کرد: نظارت همه جانبه نیز افزایش یافته و اجرای این طرح برخی از استانها انجام شده و موفقیت آمیز نیز بوده است.

عضو هیئت مدیره شرکت پست با اشاره به اینکه این طرح در نیاز به همراهی و همکاری دستگاه را می‌طلبد بیان کرد: این طرح با همکاری 28 دستگاه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح دریافت مجوز تخریب، خدمات استعلام، ساخت و بازسازی و غیره انجام می‌شود عنوان کرد: افراد برای دریافت این خدمات می توانند به پیشخوان‌های دولتی و پستی مراجعه کنند.

مرادی با اشاره به اینکه شرکت پست یک شرکت خدمات رسان به مردم استان زنجان است اظهار کرد: بالغ بر 63 میلیون مرسوله در شرکت پست جا به جا شده است.

وی بابیان اینکه شرکت ملی پست با پیشرفتی که در دنیا در بحث تکنولوژِ دارد هم سو است تصریح کرد: در حوزه تجارت و الکترونیک هدف پست این است که مردم تمام کار‌های خود را به واسطه پست در بستر آی تی و تکنولوژی انجام دهند.

عضو هیئت مدیره شرکت پست خاطر نشان کرد: پست امروز سه وجه مالی و اسناد و فیزیک کار می‌کند و امروز پست نه تنها مشکلی از نظر سرویس خدمات ندارد در بحث توسعه زیر ساختی هم یکی از شرکت‌ها بسیار موثر در اقتصاد و جامعه است.

وی در خصوص خدمات نوین پستی بیان کرد: روز به روز در بحث اپلیکیشن‌ها و بستر آی‌تی کار می‌شود و در تلاش هستیم خدمات بیشتری را در این بستر برای مردم ارائه دهیم.

مرادی ابراز کرد: سامانه‌ای به صورت آنلاین در سایت اداره پست به منظور پیشنهاد و شکایت‌های مردمی ایجاد شده است.

وی با اشاره به بالا بودن حجم باری و ترافیکی اداره پست عنوان کرد: گاها ممکن است از هزار بسته‌ای که ممکن است به استان زنجان برسد چند موردی اتفاقی افتاده باشد و تمام تلاشمان این است که کیفیت خدمات رسانی را به منظور جلب رضایت مردم ارتقا دهیم.

عضو هیئت مدیره شرکت پست ابراز کرد: در سال گذشته بیش از 476 میلیون مرسوله توسط اداره کل پست در سطح کشور جا به جا شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر