logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۶۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

رشد به موقع استعدادهای ورزشی با حضور در لیگ‌های برتر امکان‌پذیر است/ به دنبال حضور تیم‌های زنجانی در لیگ‌های کشوری هستیم

رشد-به-موقع-استعدادهای-ورزشی-با-حضور-در-لیگ‌های-برتر-امکان‌پذیر-است-به-دنبال-حضور-تیم‌های-زنجانی-در-لیگ‌های-کشوری-هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رشد به موقع استعدادهای ورزشی با حضور در لیگ‌های برتر امکان‌پذیر است .

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه ورزش حضور در لیگ‌های ورزشی است، اظهار کرد: هرچقدر بتوانیم در لیگ‌های کشوری حضوری فعال داشته باشیم به همان اندازه ورزش ما به روزتر و علمی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه استعدادهای ورزشی نیز با حضور در لیگ‌های برتر به موقع رشد می‌یابند، ابراز کرد: بنده اعتقاد دارم که باید در لیگ‌های کشوری حضور داشته و همچنین لیگ‌های استانی را نیز جدی بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تا حد توان خود به دنبال این موضوع خواهیم بود، خاطرنشان کرد: حضور در لیگ تنها با اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ما از توانمندی خوبی برخوردار هستند، افزود: در زنجان نیز این همت وجود دارد تا بخش خصوصی و خیرین به کمک ورزش بیاید، هرچقدر تیم‌های لیگ‌برتری ما گسترش یابد به توسعه ورزش استان منجر خواهد شد.

خلیلی با اشاره به اینکه بنده برای حضور تیم‌ها در لیگ برتر اعتقاد دارم، گفت: برنامه‌ای را در دستور کار داریم تا افراد معتمد ورزشی را دور هم جمع کرده و در این خصوص تصمیماتی گرفته شود.

وی با بیان اینکه معتمدین ورزشی می‌توانند بحث اسپانسری تیم‌ها را با رایزنی‌ها و جذب بخش خصوصی مدیریت کنند، عنوان کرد: بخشی از بحث توسعه ورزش و کمک به تیمها از این بخش انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: هر رشته‎ای به اندازه نیاز خود حق دارد در لیگ کشوری آن رشته حضور داشته باشد و باید توجه داشت که لازمه پیشرفت تیمهای ورزشی حضور در لیگهای کشوری است اما به دلیل پرهزینه بودن نیازمند مساعدت‌هایی در این بخش هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر