logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۶۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اجرایی متفاوت از منیژه محامدی

خواننده رپ کشته‌شده روی صحنه می‌آید!

خواننده-رپ-کشته‌شده-روی-صحنه-می‌آید!

منیژه محامدی قصد دارد در سال ۹۷ نمایشنامه «توپاک» را بر اساس زندگی خواننده معروف رپ آمریکایی که به قتل رسید، روی صحنه ببرد.

 

به گزارش موج رسا; منیژه محامدی کارگردان تئاتر درباره برنامه ریزی خود برای اجرای اثری جدید در مقام کارگردان گفت: به همراه ارشام مؤدبیان سال ها پیش اشعار توپاک خواننده معروف رپ را ترجمه کردیم و بر اساس زندگی او نمایشنامه ای را نوشتیم و مدت ها بود که به دنبال اجرای این اثر نمایشی بودیم.

وی یادآور شد: امسال نمایشنامه «توپاک» مجوز گرفت و قرار شد در پردیس تئاتر شهرزاد آن را روی صحنه ببریم ولی از طرف سالن شرایطی جلوی پای ما گذاشته شد که ترجیح دادم از اجرای این نمایش منصرف شوم. البته در سال ۹۷ این اثر را روی صحنه خواهم برد.

کارگردان نمایش هایی چون «کوری» و «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» درباره مقطع زمانی مدنظر از زندگی توپاک برای روایت در نمایش «توپاک»، توضیح داد: ما از کودکی تا زمان مرگ توپاک را در این نمایش روایت می کنیم. به نوعی این اثر یک تئاتر مستند است و در بخش هایی از تصاویر توپاک نیز استفاده می کنیم.

محامدی درباره تعداد بازیگران نمایش «توپاک» اظهار کرد: هنوز به تعداد قطعی بازیگران نرسیده ایم و باید کمی روی این موضوع فکر کنیم.

منیژه محامدی دی سال ۹۵ نمایش «حادثه در ویشی» را در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد.

منبع:مهر

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر