logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۵۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

اجراي 109 پروژه عمراني از سوی بسیج سازندگی زنجان/ 32 مورد جهيزيه براي زوج هاي جوان تامين شد

اجراي-109-پروژه-عمراني-از-سوی-بسیج-سازندگی-زنجان-32-مورد-جهيزيه-براي-زوج-هاي-جوان-تامين-شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان از اجراي 109 پروژه عمراني شامل 34پروژه احداثي و 75 پروژه مرمتي در استان زنجان طی 10 ماهه سال جاری خبر داد.

فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: شركت و فعاليت 9هزار و 150 نفر از بسيجيان اقشار مختلف  در مساجد و محلات، دانشجويان، پزشكان، مهندسين كشاوري، دانش آموزان و خواهران استان  در اردو هاي جهادي از مهمترین اقدامات 10 ماهه سازمان بسیج سازندگی استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این اردوها به صورت یک روزه ، سه روزه ، هفت روزه و 10روزه برگزار شد، افزود: طرح هجرت 3 در عرصه هاي عمراني، فرهنگي و تبليغي، آموزشي، كشاورزي ، بهداشت و سلامت و خدمات رساني اجرایی شد.

این مسئول از اجراي 109 پروژه عمراني شامل34پروژه احداثي و 75 پروژه مرمتي خبر داد و گفت:در قالب این پروژه ها 18 خانه محروم، 14 مسجد و حسينيه، یک پل، 18 مدرسه، 10 پايگاه بسيج، 6 غسالخانه،6 بقاع متبركه، یک مجموعه ورزشي، دو بهسازي معابر، یک مركز بهداشت، 14 پروژه آبرساني شرب، 13 پروژه آبرساني كشاورزي، یک خانه عالم، یک مزار شهداء، سه راه روستايي با همكاري گروه هاي جهادي احداث، مرمت و تكميل شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در این مدت 99 تيم پزشكي به مناطق محروم برای ارائه خدمات پزشكي، مشاوره و دارويي رايگان اعزام شدند.

امندی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 144گروه جهادي از اقشار مختلف دانشجويي، مساجد و اماكن متبركه، دانش آموزي، علمي پژوهشي، مهندسين كشاورزي و خواهران سازماندهي و شناسنامه دار شدند.

وی بیان داشت: كارگاه آموزشي ويژه مسئولان گروههاي جهادي در سطح استان در 10 ماهه سال جاری برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه تابستان امسال در طرح هجرت 810 دانش آموز 291 مدرسه را در سطح استان مرمت و زيبا سازي کردند، گفت:خدمات رساني و توزيع  600 بسته نوشت افزار در بين دانش آموزان و تهيه و توزيع پوشاك و بسته هاي غذايي در مناطق محروم از دیگر اقدامات انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به  تامين و توزيع  چهار مورد جهيزيه براي زوج هاي جوان در 6  ماهه اول امسال،خاطرنشان کرد:علاوه بر آن  28 جهيزيه ديگر نيز با همكاري قرارگاه محروميت زدايي قرب كوثر  در ايام ا...  دهه مبارك فجر توزيع شد.

امندی بیان داشت: انعقاد تفاهم نامه با كميته امداد و بهزيستي در خصوص ساخت خانه محروم و ساخت سرويس هاي بهداشتي و حمام در مناطق محروم در سال جاری انجام شد.

وی افزود: همكاري با كميته امداد در خصوص جمع آوري كمك هاي مردمي در برنامه هاي مناسبتي از دیگر اقدامات انجام شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر