logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۵۱۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

عده ای تلاش می کنند 9 دی را از صفحه کتاب ایران پاک کنند/ حماسه ۹ دی غبار فتنه‌ها را شست

عده-ای-تلاش-می-کنند-9-دی-را-از-صفحه-کتاب-ایران-پاک-کنند-حماسه-۹-دی-غبار-فتنه‌ها-را-شست

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عده ای در تلاش هستند تا 9 دی، این روز تاریخی را از صفحه کتاب افتخار ملت بزرگ ایران پاک کنند.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: ۶۰ ویژه برنامه به مناسبت ۹ دی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود. 

وی از اعزام ۲۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان به مناسبت ۹ دی خبر داد و گفت: در این راستا هشت نشست روشنفکری برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ هیئت محوری هم برنامه‌های مختص این روز را اجرا می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حماسه ۹ دی غبار فتنه‌ها را شست و اتحاد و وحدت را به دوست داران انقلاب هدیه کرد،خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی تاریخی در تاریخ کشور محسوب می شود.

حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ باهدف براندازی نظام اسلامی صورت گرفت،خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به ‌ویژه آمریکا و انگلیس به‌ منظور انتقام و جبران ناکامی‌ های قبلی خود در مواجهه با انقلاب اسلامی این توطئه را طراحی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به روز بصیرت تبدیل‌ شده است، یادآور شد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی، حماسه خلق کرده و دشمنان خدا و دین را مأیوس کردند.

حجت‌الاسلام صفی یاری ادامه داد: ۹ دی ماه ۸۸ فریاد لبیک با ولایت بود و مردم ایران در حماسه ۹ دی نشان دادند تا جان داریم پای اسلام و انقلاب و امام و رهبری ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی سال ۸۸، به‌ عنوان یکی از حساس ترین روزهای انقلاب اسلامی است،تصریح کرد:این حماسه عظیم حاصل روشنگری و هدایت مقام معظم رهبری بود.

این مسئول نهم دی را نماد بصیرت، انقلابی گری و ولایت مداری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: عده ای در تلاش هستند تا این روز تاریخی را از صفحه کتاب افتخار ملت بزرگ ایران پاک کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این که یکی از مهم ترین راهکارهای دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی است،ادامه داد: کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب از توطئه های دشمنان در این زمینه بود.

حجت الاسلام صفی یاری برضرورت حفظ و بزرگداشت روزهای ارزشمندی چون نهم دی در کشور تاکید کرد و گفت: تفکر انقلابی گری باید بیشتر در جامعه ترویج شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر