logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۴۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان تاکید کرد

کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان/ اجرای تفاهمنامه منعقد شده پیگیری می‌شود

کیفیت‌بخشی-به-فعالیت‌های-فنی-و-حرفه‌ای-استان-زنجان-اجرای-تفاهمنامه-منعقد-شده-پیگیری-می‌شود

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده بهینه از منابع مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; محمدرضا انصاری در چهارمین جلسه شورای اداری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان  همکاری و همچنین خلاقیت و نوآوری را برای پیشبرد اهداف این اداره  ضروری برشمرد و برنامه ریزی و تعامل بخش‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد.

وی کیفیت بخشی فعالیت‌های مجموعه را بسیار ضروری دانست و ضمن  ارائه نقشه راه مراکز در  بخش‌های کیفیت بخشی خدمات، خلاقیت و نوآوری، توسعه و تقویت تعاملات، حفظ و تقویت و نظم و انضباط و استفاده بهینه از منابع  به عملکرد نقاط ضعف و قدرت و انتظارات  در این حوزه‌ها پرداخت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تاکید بر چند برنامه مهم این اداره کل عنوان کرد: آمادگی مراکز برای بازدید تیم ارزیابی، نظام آراستگی،  5s از مراکز و کارگاهها، پیگیری اجرای طرحهای مهارت آموزی در محیط کار واقعی و کارورزی دانشجویان توسط مراکز از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: آموزش در پادگان جزوءنکات مهم بوده و پیگیری اجرای تفاهمنامه منعقد شده از جمله موضوعات اولویت‌دار است.

انصاری به اولویت‌های حوزه آموزش اشاره کرد و استفاده بهینه از منابع را مورد تاکید قرار داد.

وی هدف از تشکیل این جلسه را بررسی عملکرد واحدهای مختلف اداره کل در 8 ماهه امسال و تحلیل نقاط قوت و ضعف عملکرد واحدها به منظور ارائه خدمات بهتر عنوان کرد.

در پایان روسای ادارات تابعه نیزضمن پاسخگویی به مشکلات مطرح شده از سوی مراکزتسریع در روند رفع موانع در اجرای تعهدات مراکز را مورد تاکید قرار دادند و با توجه به تعهدات تعیین شده برای ادارات، گزارش فعالیت‌ها و عملکردهای خود را ارائه و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی به کارگیری روشهای اجرایی برای دستیابی به نتایج مطلوب‌تر را مطرح کردند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر