logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۳
[ شناسه خبر : ۴۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبر داد

کشف بيش از 19 كيلوگرم ترياك در زنجان

کشف-بيش-از-19-كيلوگرم-ترياك-در-زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف 19 كيلو 500 گرم ترياك از يك نفر قاچاقچي خبر داد و گفت : اين مقدار مواد در يك دستگاه هيوندا ورنای جاسازي شده بود.

جعفر كردلو امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يك نفر قاچاقچي مواد مخدر در سطح كشور، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان قرار گرفت.

  وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتي در يك عمليات مشترك و با پشتيباني اطلاعاتي دقيق ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ، اردبيل و شهرستان ايجرود موفق شدند اين متهم را با يك دستگاه هيوندا ورناي در اتوبان زنجان - قزوين متوقف و در بازرسي از آن 19 كيلو 500 گرم ترياك كشف کنند. 

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه در این عملیات يك قاچاقچی مواد مخدر دستگير شد، عنوان داشت: مقدار 10 کیلوگرم از مواد مکشوفه به عنوان قدارالسهم به پلیس استان اردبيل تخصیص داده شد.

 كردلو با اعلام اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد عنوان داشت: مردم مي توانند در زمينه مبارزه با مواد مخدر اطلاعات خود را با تلفن 128 در ميان گذارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر