logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۴۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در راهپیمایی 13 آبان ثبت شد؛

طنین شعار مرگ بر آمریکا در پایتخت شور و شعور حسینی

طنین-شعار-مرگ-بر-آمریکا-در-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی

راهپیمایی روز 13 آبان امسال در زنجان از ساعت 9:30 دقیقه آغاز شد و مردم زنجان با شعارهای مرگ برآمریکا استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش موج رسا; مراسم راهپیمایی 13 آبان در زنجان هم‌زمان با سایر شهرهای کشور از خیابان امیر کبیر زنجان، و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان آغاز شد.

راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با حضور اقشار مختلف مردم با فریاد «مرگ بر آمریکا» در زنجان و شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

ویژه مراسم راهپیمایی ضد استکباری یوم الله 13 آبان" در زنجان شاهد حضور مردم، دانش آموزان و دانشجویان زنجانی است.

سخنران ویژه مراسم راهپیمایی  روز 13 آبان کاشانی‌پور، مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان در کشور است.

 

*طنین شعار مرگ برآمریکا در روز استکبار ستیزی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم استان زنجان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند، افزود: مرگ بر آمریکا شعار اصلی این حضور است.

حسینی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در روز ۱۳ آبان افزود:  تاکید بر نقش امام راحل و مقام معظم رهبری و تبیین راهبردهای ولایت در زمینه مبارزه با استکبار از مهم‏ ترین سیاست‏ ها و رویکردهای مراسم ۱۳ آبان است.

وی با بیان اینکه  حضور آگاهانه مردم به ویژه دانشجویان و دانش ‎آموزان، ایستادگی در مقابل زیاده ‎خواهی‎ های استکباری و زمینه‌ سازی بازتاب جهانی روحیه استقامت از دیگر سیاست‎های اجرای برنامه‏ های ۱۳ آبان است، خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در این روز برگزار می شود.

حسینی از برپایی ایستگاه‏ های نقاشی در حاشیه راهپیمایی ۱۳  آبان خبر داد و افزود:‌ تجمع اولیه، راهپیمایی و تجمع نهایی، قرائت بیانیه دانش‏ آموزی و دانشجویی و قط‏نامه نهایی از جمله برنامه‏ های مورد نظر در روز ۱۳ آبان است.

 

*اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر راهپیمایی

"سرهنگ رمضان آفریدون" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان نیز به تمهیدات اتخاذ شده برای روز راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان از میدان ۱۵ خرداد تا تقاطع صدر جهان اجرا شد.

وی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی در زنجان از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز اعمال شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این محدودیت در همه محورهای اصلی و فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی اعمال و در این روز پلیس برای برقراری امنیت با تمام توان فعالیت خواهد کرد.

 وی از رانندگان خواست در مسیرهای اعلام شده تردد نکنند.

 

*حضور مردم زنجان در راهپیمایی 13 آبان

در زنجان، لحظه به لحظه بر جمعیت مردم حاضر افزوده می ‌شود.

قشرهای مختلف مردمی با«مرگ برآمریکا» گویان در خیابان انقلاب زنجان  و انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا اعلام کردند.

همچنین در دقایق اولیه این راهپیمائی جمعی از دانش‌آموزان مدارس زنجان با در دست داشتن پلاکادرهای مانند«به آمریکا اعتماد نکنیم» و «آمریکا شیطان بزرگ است» حضور یافتند.

تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در استان زنجان حماسی و پرشورتر از قبل برگزار شد.

حضور خبرنگاران و عکاسان در راهپیمایی 13 آبان

در تظاهرات 13 آبان امسال خبرنگاران،تصویربرداران و عکاسان خبری حضور داشتند.

در راهپیمایی امسال با توجه به سخنان سخیف ترامپ در خصوص برجام، شعار مرگ بر آمریکا بیشتر مورد توجه قرار گرفته بود.

در مراسم راهپیمایی 13 آبان زنجان، پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر انگلیس، مرگ بر داعش و مرگ بر سعودی بر دستان مردم قرار دارد.

 

*به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در 13 آبان

در این مراسم همچنین پرچم آمریکا، و رژیم صهیونیستی در مقابل جایگاه اصلی مراسم به آتش کشیده شد.

بیانیه دانشجویان و دانش‌آموزان حاضر در راهپیمایی 13 آبان نیز قرائت شد.

در این بیانیه ها مردم ایران ضمن ابراز حمایت از انتفاضه فلسطین،سکوت جوامع بین‌المللی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات این رژیم تهدیدی برای آرامش منطقه عنوان کردند.

همچنین دانش آموزان خواستار ادامه مبارزه با استکبار شده و جنایت های آمریکا را محکوم کردند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر