logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۴۲۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

فراهم کردن اشتغال و ازدواج جوانان از ماموریت‌های سنگین مسئولان است/ ۶ نفر از جوانان موفق استان عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زنجان می‌شوند

فراهم-کردن-اشتغال-و-ازدواج-جوانان-از-ماموریت‌های-سنگین-مسئولان-است-۶-نفر-از-جوانان-موفق-استان-عضو-ستاد-ساماندهی-امور-جوانان-زنجان-می‌شوند

استاندار زنجان گفت: فراهم کردن اشتغال و ازدواج جوانان از ماموریت‌های سنگین مسئولان است.

به گزارش موج رسا; اسدالله‌ درویش‌امیری چهارشنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه برای موفقیت کشور باید گام‌های اساسی در حوزه ورزش همگانی، تربیت بدنی و حوزه جوانان برداریم، اظهار کرد: باید نقش جوانان در این ستاد پررنگ باشد و خود آنها نیز در این جلسات حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ذائقه جوانان با ما فرق دارد، ابراز کرد: ما در این جلسات برای جوانان برنامه‌ریزی می‌کنیم و به طور یقین آنها نیز باید مشارکت داشته باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۵۰ درصد امورات اداره کل ورزش و جوانان مربوط به جوانان است، افزود: این اداره کل باید جوانان را دور هم جمع کرده و از خواسته‌هایشان آگاه شود.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین رسالت ایجاد امید در بین جوانان است، خاطرنشان کرد: ایجاد نشاط بین جوانان و جلوگیری از ناامید شدن آنها باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

درویش‌امیری بیان کرد: جوانان در صورتی به آینده امیدوار می‌شوند که بدانند آینده آنها تامین می‌شود که این موارد از جمله رسالتهای اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان است.

وی با اشاره به اینکه فراهم کردن اشتغال و ازدواج جوانان از ماموریت‌های سنگین ما است، خاطرنشان کرد: ایجاد فرهنگ مهارت‌آموزی و توسعه مراکز مهارت‌آموزی نیز از رسالتهای اصلی است.

استاندار زنجان تصریح کرد: هر جوانی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود باید یک مهارتی داشته باشد چرا که ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان فاقد مهارت سخت است و یکی از نقص‌هایی که در خطوط تولید کشور دیده می‌شود همین نداشتن مهارت کافی فارغ‌التحصیلان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع سلامت جوانان اظهار کرد: جوانان باید از برنامه‌ریزی‌های حوزه سلامت که برای آنها تدوین شده آشنا شوند.

درویش‌امیری با تاکید بر اصلاح سبک زندگی گفت: بیشتر جوانان زندگی را بر اساس روال سنتی که در زندگی ما وجود داشت، پایه‌گذاری کردند اما باید گفت که سبک زندگی سالم امروز پیچیده‌تر از گذشته است.

گفتنی است که در این جلسه مصوب شد که مراکز علمی همکاری‌های خود را با جوانان افزایش داده و خدمات رایگان به آنها ارائه دهند، همچنین مصوب شد تا خانه‌های جوانان با همکاری فرمانداران و بخشداران در روستاها ایجاد شود.

به پیشنهاد استاندار زنجان مصوب شد تا در جلسات بعدی جوانان سه نفر از دختران جوان موفق و سه نفر از پسران جوان موفق عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان شوند.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر