logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۷۳۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

راه‌اندازی 10 غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام ایرانی

راه‌اندازی-10-غرفه-مددجویان-کمیته-امداد-در-نمایشگاه-اقوام-ایرانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 10 غرفه مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال در نمایشگاه اقوام ایرانی دایر شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی با اشاره به اینکه نمایشگاه اقوام ایرانی در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی تا ۲۱ اردیبهشت دایر است. 

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقه مندان دایر است. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 10 غرفه برای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال دایر شد، افزود: این غرفه‌ها شامل غرفه صنایع دستی، پوشاک و مواد غذایی است. 

صالحی از برنامه‌ریزی این نهاد برای توانمندسازی جامعه هدف خبر داد و گفت: در این زمینه امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است برای 5 هزار مددجو فرصت شغلی در استان ایجاد شود. 

وی با اشاره به روند اشتغالزایی برای مددجویان این نهاد افزود: کمیته امداد یک فرآیند تعریف شده در حوزه اشتغالزایی دارد که از استعدادسنجی متقاضیان آغاز می‌شود. 

صالحی افزود: در این راستا اول مستعدین اشتغال شناسایی شده و سپس خدمات مورد نیاز به آنها در قالب مهارت آموزی ارائه می‌شود تا آنها بتوانند با موفقیت وارد چرخه کسب و کار شوند. 

وی تصریح کرد: بر اساس طرح اشتغالزایی تعریف شده، مدت زمان مشخصی برای نظارت بر طرح در نظر گرفته می شود، مثلا برای طرح اشتغالی که در قالب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و خدمات تخصصی ارائه می‌شود حداقل به مدت 3 سال نظارت بر طرح‌های اشتغال انجام می‌گیرد تا پایداری لازم را داشته باشند و از مسیر اصلی منحرف نشوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر