logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۵۶۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف 4 میلیاردی انواع کالای قاچاق در زنجان

کشف-4-میلیاردی-انواع-کالای-قاچاق-در-زنجان-
رئیس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از توقیف 4 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای خارجی و قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در اين استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان؛ حسین بدری در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالای قاچاق با سه دستگاه خودرو سواری شوتی، و یک دستگاه اتوبوس مسافربری(ناوگان حمل و نقل عمومی)، برای ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان محرز و مراتب در دستور کار قرار گرفت. 

بیشتر بخوانید

وي افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی استان، خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف که در بازرسی از آنها در مجموع تعداد؛ 663 بطری نوشیدنی انرژی زا خارجی، 463 کیلوگرم غذای سگ و گربه خارجی، 310 کیلوگرم ماکارونی خارجی، 66 کیلوگرم انواع شکلات و 95 کیلوگرم سس گوجه خارجی و قاچاق کشف شد. 

اين مقام انتظامي عنوان داشت: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را  4 میلیارد ريال برآورد کردند که در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل و تحت رسيدگي می‌باشد.

بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجرای طرح‌های عملياتی مبارزه با قاچاق کالا در اجراي هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پليس از مردم خواست: در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرايم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و غیره موضوع را به مرکز فوريت‌های پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر