logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۵۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف بيش از 11ميليارد انواع کالای قاچاق در زنجان

کشف-بيش-از-11ميليارد-انواع-کالای-قاچاق-در-زنجان
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از کشف 11 ميليارد و 500 ميليون ريالی انواع کالای قاچاق از 4 دستگاه خودرو شوتی و يک دستگاه کاميون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  به نقل از روابط عمومی پلیس انتظامی؛ حسين بدری در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجرای  تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز با اولويت مقابله با خودروهای شوتی، حمل کالای قاچاق با 4 دستگاه خودرو سواری شوتی و يک دستگاه کاميون براي ماموران محرز و مراتب توقيف در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضايی حين کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان خودروهای مذکور را رويت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ايست متوقف که در بازرسی از خودروها  مقدار 4 هزار و 400 کيلوگرم مرغ کشتار شده فاقد مجوز حمل و دامپزشکی، 3 دستگاه تلويزيون خارجی، 760 ثوب انواع پوشاک و البسه قاچاق، 970 عدد مواد بهداشتي و شوينده و 608 عدد شامپو خارجي قاچاق کشف گرديد.

اين مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه را  11 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد کردند که در اين خصوص پرونده قضايی تشكيل و تحت رسيدگی می‌باشد بدری با تاکيد بر قاطعيت پليس در تداوم اجرای طرح‌های عملياتی مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدير و تشکر از آحاد جامعه در همکاری با پليس از مردم خواست، در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرايم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به مرکز فوريت‌های پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر