logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۲۹۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با توافق شورای اسلامی شهر زنجان صورت گرفت؛

تامین سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی توسط شهرداری زنجان

تامین-سرویس-مدارس-دانش‌آموزان-استثنایی-توسط-شهرداری-زنجان
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توافق شورای اسلامی شهر زنجان، مقرر شد تا سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی توسط شهرداری تامین شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ساماندهی سرویس مدارس یکی از مهم‌ترین دغدغه خانواده‌ها در طول سال تحصیلی است که این موضوع در ۲ سال گذشته به‌ویژه پس از پایان آموزش مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا نارضایتی خانواده‌ها را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید

بعد از بازگشایی مجدد مدارس هزینه سرویس دانش‌آموزان برای رفتن به مدرسه به شدت افزایش یافت و این افزایش قیمت، باری بر دوش خانواده‌ها شد.

اما شرایط زمانی بدتر می‌شود که دانش‌آموز دارای نیاز ویژه باشد علاوه بر هزینه‌های اضافی درمان در کنار هزینه تحصیل، هزینه ایاب و ذهاب به مدارس نیز باری دیگر بر دوش خانواده‌ها که اغلب از قشر پایین جامعه هستند، می‌گذارد.

با این حال یکی از ارگان‌هایی که به نظر می‌رسد می‌تواند یاریگر دانش‌آموزان با نیاز ویژه حداقل در تامین سرویس مدارس باشد، شهرداری است. 

آن‌طور که گفته می‌شد تا امروز که ۲۲ مهرماه است دانش‌آموزان استثنایی با سختی به مدارس رفت‌و‌آمد می‌کنند و فعلا سرویسی نیز به آن‌ها اختصاص داده نشده است.

اما در راستا سعید نجفی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا اظهار داشت: با توافق شورای اسلامی شهر زنجان، مقرر شد تا سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی توسط شهرداری تامین شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر زنجان با بیان اینکه نظارت بر سرویس مدارس به عهده شهرداری است، گفت: البته بر اساس سامانه سپند وظایفی برای کسانی که در این حوزه مسئولیت دارند مشخص شده است، آموزش و پرورش وظایف و تکالیفی دارد که باید این وظایف را نسبت به ایاب و ذهاب دانش‌آموزان انجام دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر